Mr. A Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 The fuck? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79895964&fks=79895964 #stancenation. Trenger jeg si mere? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Er jo luftfjæring, så om du selger felgene til din lokale pakistaner så har du jo en grei bil. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Luftfjærer gjør bilen brukendes. Og den ser ikke alt for ille ut stående nede på asfalten heller. Felgene er jo i og for seg greie, men tror de hadde passet bedre på en alfa. Men jeg er jo en som liker litt unike felger da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Kan hende jeg hadde likt de bedre på en Alfa, men på den Audien så ble de rimelig kebab. Slike felger er ikke min type stil ihvertfall. Tar jeg ikke feil så kan du regulere høyden til moderat senk for både bedre komfort, kjøreegenskaper og stil. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg håper virkelig ikke at folk som monterer luftfjærer på død og liv skal kjøre med bilen så lav som den er parkert. På de settene jeg har sett på så virker det til å bære normalt med 3 predefinerte høyder. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Kan hende jeg hadde likt de bedre på en Alfa, men på den Audien så ble de rimelig kebab. Slike felger er ikke min type stil ihvertfall. Tar jeg ikke feil så kan du regulere høyden til moderat senk for både bedre komfort, kjøreegenskaper og stil. Alfa sine felger er absolutt penere, da sirklene inne i felgen er vel helt runde også, og ikke ovale som på den audien. synes det hele ble litt tullete på den audien, flott bil ellers altså Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg likte ikke når den var på det laveste ihvertfall. Det ble feil med hjulbuene. Enig i at det er noe galt med felgene her, og Alfa Romeo sitt lignende design er estetisk bedre. Faktumet at felgene er gull hjelper ikke akkurat på... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Vanskelig å få sånt godkjent da? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Nei, men en er nødt til å kjøpe noe med tuv og få dette montert hos verksted godkjent av produsenten/tuv. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Fins ikke med TUV såvidt jeg vet, såfall aldri sett eller det er helt nytt. Fleste luftsett folk kjøper er av ganske lav kvalitet og blir ikke særlig bra å kjøre med, koster typisk rundt 20 tusen for settet. Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=80393702&fks=80393702 Han her har en fin samling av biler, tok med blant annet Norges eneste Challenge Stradale på øvrevoll i Mai Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Fins ikke med TUV såvidt jeg vet, såfall aldri sett eller det er helt nytt. Fleste luftsett folk kjøper er av ganske lav kvalitet og blir ikke særlig bra å kjøre med, koster typisk rundt 20 tusen for settet. Vel, det finnes. Er godkjent to biler i Norge (som jeg vet om) og begge settene så var det TUV. Første av disse ble vel godkjent for rundt 3-4 år siden, så direkte nytt er det ikke. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 The fuck? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79895964&fks=79895964 Usedvanlig stygge felger, men liker senkinga. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 100 lapper for disse felgene? Uff, syns synd på han. Enten har han for mye penger, eller så eier han ikke smak Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Eller begge deler... Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Morsomt at han med A5en realiserer drømmen sin om å ha et blikkfang av en bil som ingen har maken til, og at han tar det HELT ut som dette. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Tøff bil, ingen tvil, men det er kun hans smak, sikkert noen som deler, men han skal selge i et svært, svært smalt marked. Folk er generelt skeptiske til ombygde biler da det ofte er tatt snarveier i en bakgård underveis. Dette, pluss trøbbel med Politi og Vegvesen dersom man treffer på kontroll og blir stoppet. Jeg kan love deg at en bil som den der blir stoppet tvert siden den er sånt et blikkfang. Man får fort punkter både på felger, dekk og luftsenken, og kan fort bli avskiltet dersom man treffer på noen som humørsyk, fins en del av dem i offentlige etater. Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Hadde jeg vært han hadde jeg nok solgt felgene og luftunderstellet for seg selv, og solgt bilen som orginal Endret 11. august 2016 av TRCD Lenke til kommentar
TRCD Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79958075&fks=79958075 Widebody MR2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå