Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende jeg hadde likt de bedre på en Alfa, men på den Audien så ble de rimelig kebab. Slike felger er ikke min type stil ihvertfall.

Tar jeg ikke feil så kan du regulere høyden til moderat senk for både bedre komfort, kjøreegenskaper og stil.

Alfa sine felger er absolutt penere, da sirklene inne i felgen er vel helt runde også, og ikke ovale som på den audien. 

synes det hele ble litt tullete på den audien, flott bil ellers altså

Lenke til kommentar

Fins ikke med TUV såvidt jeg vet, såfall aldri sett eller det er helt nytt.

Fleste luftsett folk kjøper er av ganske lav kvalitet og blir ikke særlig bra å kjøre med, koster typisk rundt 20 tusen for settet.

Vel, det finnes. Er godkjent to biler i Norge (som jeg vet om) og begge settene så var det TUV.

Første av disse ble vel godkjent for rundt 3-4 år siden, så direkte nytt er det ikke.

Lenke til kommentar

Tøff bil, ingen tvil, men det er kun hans smak, sikkert noen som deler, men han skal selge i et svært, svært smalt marked.

Folk er generelt skeptiske til ombygde biler da det ofte er tatt snarveier i en bakgård underveis. Dette, pluss trøbbel med Politi og Vegvesen dersom man treffer på kontroll og blir stoppet. Jeg kan love deg at en bil som den der blir stoppet tvert siden den er sånt et blikkfang. Man får fort punkter både på felger, dekk og luftsenken, og kan fort bli avskiltet dersom man treffer på noen som humørsyk, fins en del av dem i offentlige etater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...