Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

 

 

 

Denne blir jo nesten sleeper sammenlignet med de minste diesel versjonene med mye råere styling.

 

http://www.finn.no/74271545

Jeg har sagt det før, sier det nå og kommer garantert til å si det igjen.

X6 er det suverent styggeste som noensinne har har hatt en BMW-logo. Og den kommer godt opp på styggeste bil-lista uansett merke.

 

Let me present:

E36 compact

 

 

Både BMW og MB gikk på en massiv image-smell med compact bilene sine, herre jemini noe så fælt.

 

Snakk om Mercedes. CLCen er flott den. 

post-187645-0-84886300-1460968350_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, X6 og E65 er støgge, men ingen kan måle seg med kongen. Jeg husker første gang jeg så den, jeg ble regelrett sint over at designeren antagelig er i live, og ikke fikk en kule i panna. Den pølsa under frontruta er 1000-årets dårligste idé på bilfronten.

 

 

 

Kjørte faktisk forbi en Multipla i Trondheim en uke eller to siden, what the fuck.

Lenke til kommentar

E65 (7er) er ikke nødvendigvis så stygg, er like stor/liten fan av E65 som E60 (5er). E71/F16 (X6) er ingen fryd å se på, men det slår ikke E36/5 (3er compact) og E46/5 som Mr. A nevnte.

E65 facelift kan jeg gå med på at ser grei ut, men pre faceliften ser veldig sær ut.

Lenke til kommentar

 

Den var tøff. Hadde jeg vært mekkekyndig og hatt tilgang på et lovlig 4x4-område(finnes slike?) hadde jeg slått til.

 

 

 

Er litt usikker. Måtte eventuelt blitt at du hadde en stor gård elle lignende slik at du kunne kjøre offroad litt i skjul. Ellers er det vel egentlig ulovlig å kjøre noe annet sted enn på vei i Norge, om det er privat eller offentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...