Carman Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dette blir litt off topic, men det har fortsatt noe med kjøretøy å gjøre og det er morsomt så jeg legger ut bilde her. Bussjåfør med hjelm da, er ikke hver dag man ser det. :!: hahaha! den var kongebra! Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dette blir litt off topic, men det har fortsatt noe med kjøretøy å gjøre og det er morsomt så jeg legger ut bilde her. Bussjåfør med hjelm da, er ikke hver dag man ser det. :!: hahaha! den var kongebra! hehe:P du skulle ha sett gliset mitt i munn da jeg gikk forbi han:P Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Den bilen har en tre-sides artikkel i siste Autofil. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 det var en fin parkering av den hummeren på bilde 7 hvordan parkerer man en bil slik? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tror eieren har en reflekterende personlighet! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Den bilen har en tre-sides artikkel i siste Autofil. Vet det, det var der jeg fant den ^^ Tror eieren har en reflekterende personlighet!<a href="http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde" target="_blank">http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde</a> Hæ? Edit: Aaaa, jeg så ikke refleksene med en gang... Endret 30. mai 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Tror eieren har en reflekterende personlighet!http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Hehe, genialt. Også artig hvordan bilen har en liten identitetkrise med tanke på motor, den virker usikker på om den er en 3,0 eller en 2,0. Minner meg om en bil jeg så her om dagen; en Mitsubishi Carisma GDI med V8-merker. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kanskje han har noen barn som har fått leke seg. Får nesten håpe det for hans del . Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan ikke huske å ha sett en Testarossa med bakspoiler før: Finn.no. Vedkommende var ikke helt heldig med bildene heller. Bilen ser mer rosa ut enn rød. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan ikke huske å ha sett en Testarossa med bakspoiler før: Finn.no. Vedkommende var ikke helt heldig med bildene heller. Bilen ser mer rosa ut enn rød. Ser nesten ut som om den har stått i sola siden 1988.. En annen ting som er litt artig er at han trekker frem at det følger med fire alufelger. Spør du meg er vel det en selvfølge.. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Fiat Brava med en akselerasjon som gjør alle andre bileiere grønn av misunnelse! Lenke til kommentar
joka Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Fiat Brava med en akselerasjon som gjør alle andre bileiere grønn av misunnelse! EU-godkjent 14.02.08 uten en eneste anmerkning. Nytt eksosanlegg 22.02.08 hvorfor er eksosanlegget byttet hvis hun ikke fikk anmerkning? Endret 2. juni 2008 av joka Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kanskje noen bak disken på verkstedet som godkjente bilen sa: "Eksosanlegget tilfredstiller kravene i dag, men må nok byttes før neste kontroll. Du kan få time i neste uke for å bytte det, så har du glede av det med en gang..." Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fiat Brava med en akselerasjon som gjør alle andre bileiere grønn av misunnelse! EU-godkjent 14.02.08 uten en eneste anmerkning. Nytt eksosanlegg 22.02.08 hvorfor er eksosanlegget byttet hvis hun ikke fikk anmerkning? +Div. rep. feb. -08 Tror nok annonsøren blander "reperasjoner" som noe "positivt" og med en merkelig sammenheng med EU-godkjenning på nøyaktig samme tid "uten en eneste anmerkning". Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Eller at det bare var ting han gjorde fordi han visste at noe måtte gjøres for at den skulle gå igjennom Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Eller at det bare var ting han gjorde fordi han visste at noe måtte gjøres for at den skulle gå igjennom EU-godkjent 14.02.08 uten en eneste anmerkning.Nytt eksosanlegg 22.02.08 Div. rep. feb. -08 HUN byttet ihvertfall eksosanlegget etter kontrollen da. Men ja, virket litt merkelig det der.. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 hvis man er stabil nokk (balanse messig) og er gammel nok til å kjøe MC, bør man kunne sykle også.. (uten støttehjul) hvorfor skal da en MC ha støttehjul? oO hvem kjører/kjøper mc/krosser med støttehjul? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode....svl=Hovedbilde Carman og ut! ;3 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 litt offtopic, men de dørerne på denne bilen må være VELDIG tyverisikre! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Dersom dere finner noen morsomheter fra en annonse, gjerne siter den delen som er morsom her på forumet da annonsene forsvinner etterhvert Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 litt offtopic, men de dørerne på denne bilen må være VELDIG tyverisikre! Hvilken bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå