Ar`Kritz Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Og hvis ikke kan man ta inn en EVO VIII fra Japan og VIRKELIG lage en bøs bil. EDIT: nå var det vel Subaru Forester <-> Impreza jeg tenkte på... Endret 30. januar 2016 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Og hvis ikke kan man ta inn en EVO VIII fra Japan og VIRKELIG lage en bøs bil. EDIT: nå var det vel Subaru Forester <-> Impreza jeg tenkte på... You called? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hehe, jeg gjorde det ja. Du gikk lei av turbo? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Gikk lei av bil besatt av satan 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Veit ikke om denne er delt før, i såfall beklager jeg. m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70473024 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 STCN sin gruppe på Facebook fikk helt fnatt da de så den. Satt ned i pris fra 78k til 48k. Liker best setene med rift i til 110k. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 "Når "vanlige" mennesker - dvs. ikke Saab-spesialister gjetter, antar de vanligvis at bilen er ca. 2012 årsmodell i snitt." Og seter til 110 000 kr ja, det må jo være bra saker. Skrivefeil fra verksted med en null for mye? Kan i hvert fall få et komplett sett med brukte til 6000 fra bilopphogger. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Alltid kjekt med de som har betalt ekstremt overpris for noe og som skal poengtere hvor mye de har betalt i annonsen. Hadde jeg gjort såpass bomkjøp hadde jeg holdt kjeft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 "Når "vanlige" mennesker - dvs. ikke Saab-spesialister gjetter, antar de vanligvis at bilen er ca. 2012 årsmodell i snitt." Og seter til 110 000 kr ja, det må jo være bra saker. Skrivefeil fra verksted med en null for mye? Kan i hvert fall få et komplett sett med brukte til 6000 fra bilopphogger. Vel, om det var en skrive feil, så hadde det vel ikke stått 250k totalt Høres ut som fyren har blitt svindla, hva kostet en slik bil med skinnsettene når den var ny før avgifter? Vanskelig å tro at settene var halve bilens verdi. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Hvordan kan han tørre å påstå at de setene er fra juni 2015? Det er de da åpenbart ikke, mine skinnseter fra 2009 uten en eneste behandlig er jo mye finere. Du klarer ikke lage den klassiske "innstegs-riften" på førerside på 8 mnder. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg selv har en Saab 9-5 og mine skinnseter fra 2002 ser mye bedre ut. Ser nye ut i forhold til den gjøken. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg skjønner ingenting av det der. Har han fyren seriøst brukt 125k på å lakke den bilen der og i tillegg kastet bort 110k for skinnseter? Så selger han den for 40? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Står forøvrig også at kilometerstanden på turbobytte var på 131kkm. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det er åpenbart ikke det han har brukt, men det noen har vurdert verdien til i etterkant. Jeg hadde likt å sett hva forsikringsselskapet hadde sagt om bilen hadde brent ned og han mente at bare lakken og setene kostet 250k. 1 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Ja men du får jo "= Ekstra verdier på kjøpet: 259 500,-" så den burde jo være veldig dyr. En 2001 Saab er vell verdt litt over vrakpantpant så det blir vell 7000.-. "Bilen ligger som et strykejern på veien!! Jeg har kjørt på samme veiene som med sportsbilen, og blitt overrasket over hvor godt Saaben ligger og hvor høy fart den tåler på små, svingete veier!Saaben kan nok kjøre fra det meste av lignende biler på veien, for å si det slik, selv om jeg aldri har prøvd, annet enn å vise en og annen hvem som er sjefen...." Det er lenge siden jeg ar fått latterkramper av en annonse. Han burde muligens levert tilbake strykejernet sitt. "Hadde før dette hatt 3 x Mercedes, av disse en AMG. Denne Saab 9-5 er bedre å kjøre på alle måter." LOL "Lydanlegget er veldig bra. Vår sønn er lydtekniker. I de tidligere bilene fikk vi ikke spille musikk uten at han klaget. Ingen av de tidligere 3 stk. Mercedes var godkjent. I vår Saab fikk vi endelig høre på det i ville, og han installerte en egen CD samling...." LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL sønnen din har ikke peiling på lyd. "Bilen framstår som en bil av nyere dato." Hvor? Landsforeningen av blindeforbundet! "Kjør Norges vakreste Saab! Denne er det kun en av i Norge." Hva med de andre 75 som er til salgs hos Finn.no Jeg fatter ikke hvorfor noen skal fremstille gråstein som gull, når jeg selger en brukt bil forteller jeg sannheten og slipper problem i etterkant. Slik selger fremstiller Saab sin har man 5 års reklamasjonsfrist på alle feil som oppstår. Så jeg håper noen med pågangsmot og bil kunnskaper kjøper den og oppholder selger i rettsvesenet de neste 50 årene. Endret 5. februar 2016 av Maxopp 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 http://www.blocket.se/vasternorrland/Renault_Megane_Scenic_RX4_4WD_65054982.htm 1 Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Minner om den stygge bilen fra breaking bad den der... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Haha, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Interessant nok kom Pontiac Aztek og Renault Scenic RX4 i år 2000. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Pontiac Aztek er egentlig en ganske trist historie. Det er en bil som ble ødelagt av "design by committee" og sikkerhetsreguleringer. Konseptbilen så slik ut: Resultatet så slik ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå