Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

"Når "vanlige" mennesker - dvs. ikke Saab-spesialister gjetter, antar de vanligvis at bilen er ca. 2012 årsmodell i snitt."

Og seter til 110 000 kr ja, det må jo være bra saker. Skrivefeil fra verksted med en null for mye? Kan i hvert fall få et komplett sett med brukte til 6000 fra bilopphogger.

Vel, om det var en skrive feil, så hadde det vel ikke stått 250k totalt  :tease:

Høres ut som fyren har blitt svindla, hva kostet en slik bil med skinnsettene når den var ny før avgifter? Vanskelig å tro at settene var halve bilens verdi. 

Lenke til kommentar

Ja men du får jo "= Ekstra verdier på kjøpet: 259 500,-" så den burde jo være veldig dyr.

En 2001 Saab er vell verdt litt over vrakpantpant så det blir vell 7000.-. 

"Bilen ligger som et strykejern på veien!!

Jeg har kjørt på samme veiene som med sportsbilen, og blitt overrasket over hvor godt Saaben ligger og hvor høy fart den tåler på små, svingete veier!
Saaben kan nok kjøre fra det meste av lignende biler på veien, for å si det slik, selv om jeg aldri har prøvd, annet enn å vise en og annen hvem som er sjefen...."

 

Det er lenge siden jeg ar fått latterkramper av en annonse.

 

Han burde muligens levert tilbake strykejernet sitt.

 

"Hadde før dette hatt 3 x Mercedes, av disse en AMG. 

Denne Saab 9-5 er bedre å kjøre på alle måter." LOL

 

"Lydanlegget er veldig bra. Vår sønn er lydtekniker. I de tidligere bilene fikk vi ikke spille musikk uten at han klaget. Ingen av de tidligere 3 stk. Mercedes var godkjent. I vår Saab fikk vi endelig høre på det i ville, og han installerte en egen CD samling...." LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL sønnen din har ikke peiling på lyd. 

 

"Bilen framstår som en bil av nyere dato." Hvor? Landsforeningen av blindeforbundet!

 

"Kjør Norges vakreste Saab! Denne er det kun en av i Norge." Hva med de andre 75 som er til salgs hos Finn.no

 

Jeg fatter ikke hvorfor noen skal fremstille gråstein som gull, når jeg selger en brukt bil forteller jeg sannheten og slipper problem i etterkant. Slik selger fremstiller Saab sin har man 5 års reklamasjonsfrist på alle feil som oppstår.

​Så jeg håper noen med pågangsmot og bil kunnskaper kjøper den og oppholder selger i rettsvesenet de neste 50 årene.

Endret av Maxopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...