Kjenstadbakk Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 http://www.finn.no/68870078 Her er det muligheter for å skille seg ut :₩ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Ja, gammel original Cayenne er stygg, og ja det er kjedelig å bruke deler som fysisk passer til bilen, men det der var bare jævlig. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Ja her er det en som har spilt for mye Mujaffa! Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Ja, gammel original Cayenne er stygg, og ja det er kjedelig å bruke deler som fysisk passer til bilen, men det der var bare jævlig. Synes original cayenne er ganske digg jeg. Faceliften av der vell og merke. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Beklager at jeg ikke skrev "gammel" med kursiv, fet, understreket og store bokstaver. Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Beklager at jeg ikke skrev "gammel" med kursiv, fet, understreket og store bokstaver. Hmm? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Ja her er det en som har spilt for mye Mujaffa! Forundrer meg ikke om det er en tyrkisk/armensk/albansk hallik som er forrige eier. Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 H*n kan iallefall ta innbytte i "Skapbil" Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Dette er uten tvil noe av det styggeste jeg ser på finn. TT'er med ombygd front, i dette tilfellet singleframe grillen fra en A6 ser det ut til. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68966025&model=1.744.3732&make=0.744&ref=fas Syns ikke dette var så ille jeg. Må bare si at jeg synes alt som ikke er orginalt ikke er spesielt pent, og sjeldent vellykket. Ingen tvil om at jobben her sikkert er gjort bra, men når bilen faktisk ser ut som noe helt annet enn hva den egentlig gjør får jeg frysninger. Greit med noen endringer her og der på en bil, men synes det fort blir "too much" Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 http://www.finn.no/68870078 Her er det muligheter for å skille seg ut :₩ Haha denne er mildt sagt lagret i mine funn. Noe av det sykere jeg har sett Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 H*n kan iallefall ta innbytte i "Skapbil" Enten gikk virksomheten så bra at h*n både trenger en ny arbeidsbil til arbeiderne sine samtidig som h*n kan bytte ut den gamle sjefsbilen i noe nyere og mer vulgært. Eller så er h*n i gang med downscaling pga. den svake krona osv. Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Og de overtrekkene til setene er bare kronen på verket... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Den Cayennen var til salgs i fjor. Var det her jeg så den sist også? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Og de overtrekkene til setene er bare kronen på verket... Jeg synes passformen til fangerne mot panser og bakluke var best. Og den lille pilten av en spoiler midt på luka. Og fargeforskjellene. Og, og, og... Den Cayennen var til salgs i fjor. Var det her jeg så den sist også? Tror det. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Jeg spotta den i fjor ihvertfall og la ut bilder i spottingtråden, eller var det kanskje lengre siden. Holdt på å kjøre av veien... Endret 18. januar 2016 av H.A.M. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Dette er uten tvil noe av det styggeste jeg ser på finn. TT'er med ombygd front, i dette tilfellet singleframe grillen fra en A6 ser det ut til. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68966025&model=1.744.3732&make=0.744&ref=fas Minner om den som hadde R8 styling, den syns jeg faktisk var verre. Men det var noen her inne som likte den og... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Den Cayennen var til salgs i fjor. Var det her jeg så den sist også? Han har da i det minste oppgradert til kutrekk fra sist Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Ganske sikker på den hadde ku trekket sist gang også, var primært derfor jeg kjente den igjen nå. 1 Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Dette er uten tvil noe av det styggeste jeg ser på finn. TT'er med ombygd front, i dette tilfellet singleframe grillen fra en A6 ser det ut til. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68966025&model=1.744.3732&make=0.744&ref=fas Minner om den som hadde R8 styling, den syns jeg faktisk var verre. Men det var noen her inne som likte den og... Enig i det. Husker godt "bakfra ser den ut som en R8" Lurer på hva som egentlig er poenget. Greit at det var en TT RS som sikkert presterer på lik linje med en R8 mtp vekt osv, men når TT RS faktisk er en kul bil i seg selv, hvorfor prøve å få det til å se ut som noe det ikke er... 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 haha den cayenne står på grorud/kalbakken i oslo og har stått der hele vinter med presenning over den. Ler hver gang jeg kjører forbi da en kompis av meg bor i nærheten ved han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå