Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle tro han kom ut av et Tyrkisk dampbad når han tok de bildene der. En ting jeg ikke skjønner, hvorfor er ikke finn.no's "kontrollpanel" strengere på slikt og heller kunne enkelt avslått annonsen med begrunnelsen "sry mac men bildene dine er shit", det er jo folk som går imellom sånt for står tross alt "Venter på Godkjenning" når en legger ut.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke ulovlig å legge ut en dårlig annonse, folk må betale uansett. Er annonsen veldig dårlig så blir den delt rundt om på nettet og genererer ekstra trafikk. Får personen fortsatt ikke solgt bilen så må h*n kanskje kjøpe ekstra annonsetid.

 

Om noen vinner på dette så er det finn, så jeg skjønner godt at "dårlige annonser" ikke nektes.

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66331758&searchclickthrough=true

 

Alltid lurt på hva du må gjøre for å bli entusiast eier av et merke/bilmodell. Han her er sikkert 19 og kjøpt mange tøffe klistremerker som gjør bilen til en fryd å se på, etter hans egen mening riktignok. 

 

En av "gutta" som stadig dukker innom verkstedet mitt detta gitt.. Og nei, han er ikke 19, han er 20, og har foliert sjøl :p

Sa til han at han skal være fornøyd med 15 lapper, men noe mer for en bil som har nærmere 300k på telleren og en sliten 1,6l er å drømme.. Men siden han ga 60 laken når han kjøpte den, (usikker på når det var) så kunne han ikke tape mer sa han..

Nei nei, da får han ha bilen sjæl da :)

Lenke til kommentar

Jo, men some people just dont care, men asså det jeg stussa på er at det var en TESLA KILLER :p

 

njaa.. asså sprek? absolutt. Morsom å kjøre? helt sikkert, men at det er en "KILLER"... ehhhhh...

Den holder helt sikkert følge men en "killer" skal jo vinne over en annen rival med så-og-så mange meter foran (tror det var minst 100m elns de sier i denne "Street Racing" verdenen borte i USA) edit: og dette er en god fin lengde man skal ligge foran når en kjører fort asså!!

 

Akkurat her er begges toppfart lik på 250 km/t (med mindre han har fjerna sperra men lykke til med å kjøre den farta lenge nok her i landet vårt uansett) og Teslaen har fordelen med Instant Torque fra stillestående i tillegg til at Tesla har lavere 0-100 tid..

 

Polakk som selger så alt er vel mulig da.. Fra rullende start mot begge vet jeg ikke, mulig de går temmelig likt men ikke fra stillestående selv om den har Quattro :p

Endret av James Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det er bare sjøsprøyt, tror faktisk jeg tipser VV om det der også, er ikke sikkert alle som kjøper sjekker hva den er registrert med, blir vel ikke forsikringen helt glad for heller.

 

Han har hvertfall opplyst i finn annonsen at det er 450 hk, godkjent? meh det tviler jeg på.. og de fleste skjønner vel at 2.7L på 450 hk er tuning så det holder men han har hvertfall ikke lagt skjul på det. Syns heller det er verre med de som sier det er org. M5 osv også viser det seg å komme fra ett helt annet chassis enn M5.

Da kan du i prinsippet rapportere denne til VV også for blir jo akkurat samme greiene:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66726117&searchclickthrough=true

 

På bimmers tråden hans om bilen.. m5 killer.. herregud hva er det verden kommer te.. 540i kompressor går litt bedre enn m5 men ikke "så" mye.. Tviler på at disse gutta ikke har engang testa hvordan trallene deres ligger ann mot en Tesla/M5.

Lenke til kommentar

Når det kommer til den 2,7 liters biturboen som sitter i den A6en er det jo nesten samme motoren (litt annen innmat) som sitter i RS4 B5. Denne har jo 380 hester orginalt og øker uten problemer den effekten til over 400 hester uten å røre så mye som en motordel. Så å tyne 450 hester ut av en nesten likens motor er da ikke akkurat hårreisende mye.

Lenke til kommentar

Nei det er bare sjøsprøyt, tror faktisk jeg tipser VV om det der også, er ikke sikkert alle som kjøper sjekker hva den er registrert med, blir vel ikke forsikringen helt glad for heller.

 

Bra vi har noen som passer på. Ellers hadde nok Ola Dunk kjøpt bilen i god tro, kjørt ut i grøfta ved første gasspådrag og fått et krav fra forsikringsselskapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...