hansjqrg1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Haha, hva skjedde med Gjensidige reklamen på siden der? "Firehjulstrekk er bra når vinteren kommer. Og når vinteren kommer." Edit: Ja, jeg så feil. Endret 1. juni 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Firehjulstrekk er bra når vinteren kommer. Og vinteren kommer. Står det O.o Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Pimp mah ride! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er sikkert den eneste her som syntes den var stilig! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Pimp mah ride! så ut som en lekebil Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er sikkert den eneste her som syntes den var stilig! Jeg hadde ikke sagt nei til den Lenke til kommentar
rublings Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde bilen vært hvit eller svart istedenfor grønn, og de hadde fjernet krommen på felgene så hadde bilen vært tøff. Ikke noe jeg hadde kjørt med på veien, men tøff Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mulig litt av greia med fargen er at den skal syns i terrenget, sånn i tilfelle han har rullet rundt eller satt seg fast og ikke kommer ut :!: Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den bilen kan ikke kjøres i terrenget heller med de hjula.. De er vel firkanta etter første hindring Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 syns den var grisefet jeg Annerledes og skikkelig manne-mann xD Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "Show car"? Lakk, felger og DVD-spiller i nakkeputa? Trodde det skulle litt mer til... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lakk, felger, heving, cleaning av eksteriørdetaljer etc. Trenger ikke nødvendigvis så fryktelig mye til, så lenge den vekker oppsikt. Hva mangler den? Neonlys, aluvinge, spinners og streamer det står "SPEEDFREAK" på? Jeg synes den burde hatt Nismo-klistremerker. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Eller shell v-power da får den jo 200 hester ekstra! MINST! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Enda en Pimp mah ride! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hadde den hatt et bodykit som ikke var så bredt, og muligens hel-sort, så hadde de felgene passet perfekt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 But seriously, 300 000 for en 8 år gammel bil som hverken var dyr eller spesiell til å begynne med? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 noen tror de kan tredoble prisen pga de har brukt 80k på den kanskje. vis jeg kunne valgt den eller en "original" til samme prisen hadde jeg lett tatt den originale. med tanke på at den er ungdomskjørt i tilleg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ungdomsskjørt og ungdomsskjørt.. Eieren er 23 år. Kommer selvfølgelig an på hvor lenge han har hatt den, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå