Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

På eldre biler så er det egentlig greit om den ikke har alt tenkelig utstyr. Er det problemområder på E39, så er det luftfjærene, webasto, takluke, elektriske seter, PDC o.l.

Er det forresten bare jeg som synes det treverket i Mercedesen ikke tok seg godt ut?

Det ser horribelt ut, tre skøtte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grom bil, men MB hadde en vei å gå på interiøret utseendemessig. Funksjon og brukervennlighet er som regel på plass, men det har en lei tendens til å se traust ut.

Var det forøvrig en svær digital speedo jeg så, som evt kan skiftes til å vise mer/annen info? Isåfall var det en Grom str på den tida.

Lenke til kommentar

Hva innebærte den servicen?

Var så utrolig glad for at jeg kunne skru selv når Snap Drive ga meg en prisanslag på 3000kr for å bytte en pakning på 50kr som sitter mellom oljefilterhuset og blokka. Det tok meg en hel dag å bytte, men det er bare moro å skru litt.

Lenke til kommentar

Nei, men det skal jo liksom "forestille" en M5 da, den ligger FAKTISK under BMW / M5 på finn..

Jeg sier det rett som det er, I do not approve. Det bare stemmer ikke. Sry men blir seriøst kvalm av å se på dette.

Man tar jo ikke M3 E46 motoren, stapper inn i en E39 og woho se her jeg har en "M5" også skal det liksom være stas..

Neih.. im outa here..

gallery_1_209_1200631.gif

Lenke til kommentar

S52 er Us versjonen med 240hk. Det er en S50b32 som sitter i den. Problemet med at han bruker den motoren i en e39 er at bilen blir for tung for den motoren. Det er såpass lite nm at jeg tror det bare blir rart å kjøre den. Lyden av en V8 kler også bilen mye bedre enn en I6:p

Edit: Den var ikke så veldig tung ser jeg nå. Men det blir fort et par hundre kg mer enn en e36.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...