Gavekort Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Den ser litt kjip ut pga. mobilholderen, lakkert transmisjonstunnel og materialvalg/farge på listene, men tror ikke det er så galt. Uansett får man nok en høyere kvalitetsfølelse i 997. Til slutt hadde jeg aldri, aldri, aldri kjøpt en 996 carrera, like lite som E90 M3. Søppelmotorer... Tenker du på IMS disaster? Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 I en '97 Porsche sportsbil er vel ideen mer "hei jeg er en rå kjøremaskin", ikke "hei, jeg er et avansert og pent multimedieapparat med alt av komfort og moroknapper" som kanskje gjelder mer i dagens cayenne o.l. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 90-tallets porsche har et utrolig billig preg over seg. De fra før 90 tallet og fra etter 2000 til nå er utrolig tøffe biler spør du meg. Ikke Cayenne osv da.. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Den ser litt kjip ut pga. mobilholderen, lakkert transmisjonstunnel og materialvalg/farge på listene, men tror ikke det er så galt. Uansett får man nok en høyere kvalitetsfølelse i 997. Til slutt hadde jeg aldri, aldri, aldri kjøpt en 996 carrera, like lite som E90 M3. Søppelmotorer... De er begge 98-modeller, men til nyprisen av Porche'n den gangen hadde jeg virkelig forventa mer Du sammenligner en sportsbil med en luksusbil sedan også da. Men 2005 911 har iallefall et fint interiør. Luksusbil? HAH!! Så sportsbiler kan ikke ha et snev av litt kvalitet innvendig så den slipper å se helt teit ut når den blir sammenlignet med en mye billigere bil i forhold? Jo det syns jeg virkelig men blir litt oppgitt når noen som Porsche ikke har gjort det bedre Innsiden er jo på høyde med.. vet ikke hva jeg skal si.. Kia, Toyota, Saab (superenkel-utgave av dash). Og nei.. E39 er ikke noen luksusbil bare fordi den har en del nyttige funksjoner! bildene er kun for å illustrere at når noen som BMW kan lage det veldig pent innvendig enkelt og greit, bør ett mer premium merke klare det også, hvertfall hvis vi tenker hva en E39 520i og Porschen kostet i nypris. Luksusbil er når man har kjøleskap, massasje i setene og TV mens man sitter å drikker Champagne i baksetet så ingen E39 har dette Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 På en annen side så veier en E39 M5 et halvt tonn mer enn en 996 Carrera, så det er to biler med to helt forskjellige mål. Men jeg er enig i at interiøret til Porsche var ganske tamt før VAG tok over. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Det er ingen tvil om at BMW har ønsket, og ønsker å fremstå som luksus/premium, og derfor designer interiøret deretter. En 90-talls 911 derimot skal være en pur kjøremaskin med motorlyd, seter som holder deg fast og rå veifølelse i rattet - det er to vidt forskjellige mål og kjøpegrupper - reinspikka sportsbil uten dilldall du kan ta på en bane, vs premium autobahn-cruiser. Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Det er ingen tvil om at BMW har ønsket, og ønsker å fremstå som luksus/premium, og derfor designer interiøret deretter. En 90-talls 911 derimot skal være en pur kjøremaskin med motorlyd, seter som holder deg fast og rå veifølelse i rattet - det er to vidt forskjellige mål og kjøpegrupper - reinspikka sportsbil uten dilldall du kan ta på en bane, vs premium autobahn-cruiser. Nettopp det jeg mente, det er to helt vidt forskjellige biler. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Da kunne de heller gått for en minimalistisk og stilren stil. Alt trenger ikke se ut som noe fra en 10 år gammel Kia selv om. Endret 13. oktober 2015 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Fælt så mye kia disses da..? 1 Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) jatakk☺️☺️ Digger denne generasjonen 6 serie. http://www.finn.no/65081981 Endret 18. oktober 2015 av Kjenstadbakk Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ja, baviser jo nok en gang at selv et premium merke kan lage biler som er harry selv i den prisklassen. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Bilen kunne vært så fin den bare ville, men forhandleren virker bare som en amatør og en drittsekk med sin desperate beskrivelse I CAPS LOCK. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Skrekkelig kantkjørt felg på ene bildet der av den 650 BMW Edit: Tar heller denne http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=65564552&price_from=490000&year_to=2009&ref=fas Endret 18. oktober 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Håper han tok med det bildet som ærlighet, ikke skryt - det eneste bildet viser er jo mishandlet lakk og felg.. Flott S8, men ærlig talt - den skal ikke senkes. Den leveres med luftfjæring som tar den passe lavt. Det er en direktør-vogn, ikke rånekjerre. Syns heller ikke man trenger debadge logoen på luka. Bokstaver og tall må gjerne bort, men ringene passer fint bakpå der. Endret 18. oktober 2015 av toth Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 http://www.finn.no/63553602 Grombiler har ikke 2 liter, det er til melk og brus! Står det på skiltfestet hahsha. V12 biturbo er gromt! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 http://www.finn.no/63553602 Grombiler har ikke 2 liter, det er til melk og brus! Står det på skiltfestet hahsha. V12 biturbo er gromt! Jeg liker virkelig at selgeren har skrevet at den har mye utstyr fremfor å gjøre som de fleste gjør når en bil er såpass velutstyrt.. De fleste skriver jo da " ALT UTSTYR!!!!!!! " Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 50 % av bilene på finn har jo "ALT tenkelig utstyr!!!" Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ja, det er mange som tror de har alt. Da jeg kjøpte bilen min ble den avertert som velutstyrt, noe som stemmer bra.. Men alt utstyr har den ikke, og heldigvis forsøkte ikke selger å hevde det heller Jeg mangler en del ting, så som distronic, webasto, dynamiske seter, elektrisk åpning og lukking av bakluka (passer meg veldig bra at jeg ikke har det!), og elektrisk sete med memory på passasjersiden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 På eldre biler så er det egentlig greit om den ikke har alt tenkelig utstyr. Er det problemområder på E39, så er det luftfjærene, webasto, takluke, elektriske seter, PDC o.l. Er det forresten bare jeg som synes det treverket i Mercedesen ikke tok seg godt ut? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Det treverket er ikke direkte fett nei, birds eye maple wood ville nok passet bedre i den der. Endret 18. oktober 2015 av Snylter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå