Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Den ser litt kjip ut pga. mobilholderen, lakkert transmisjonstunnel og materialvalg/farge på listene, men tror ikke det er så galt. Uansett får man nok en høyere kvalitetsfølelse i 997. Til slutt hadde jeg aldri, aldri, aldri kjøpt en 996 carrera, like lite som E90 M3. Søppelmotorer...

Tenker du på IMS disaster?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ser litt kjip ut pga. mobilholderen, lakkert transmisjonstunnel og materialvalg/farge på listene, men tror ikke det er så galt. Uansett får man nok en høyere kvalitetsfølelse i 997. Til slutt hadde jeg aldri, aldri, aldri kjøpt en 996 carrera, like lite som E90 M3. Søppelmotorer...

84_1721529890_xl.jpg

159532d1341677138t-retrofit-sunshades-ex

 

De er begge 98-modeller, men til nyprisen av Porche'n den gangen hadde jeg virkelig forventa mer :)

 

Du sammenligner en sportsbil med en luksusbil sedan også da.

Men 2005 911 har iallefall et fint interiør.

 

Luksusbil? HAH!!

Så sportsbiler kan ikke ha et snev av litt kvalitet innvendig så den slipper å se helt teit ut når den blir sammenlignet med en mye billigere bil i forhold? Jo det syns jeg virkelig men blir litt oppgitt når noen som Porsche ikke har gjort det bedre :closedeyes: Innsiden er jo på høyde med.. vet ikke hva jeg skal si.. Kia, Toyota, Saab (superenkel-utgave av dash).

Og nei.. E39 er ikke noen luksusbil bare fordi den har en del nyttige funksjoner! :) bildene er kun for å illustrere at når noen som BMW kan lage det veldig pent innvendig enkelt og greit, bør ett mer premium merke klare det også, hvertfall hvis vi tenker hva en E39 520i og Porschen kostet i nypris.

 

Luksusbil er når man har kjøleskap, massasje i setene og TV mens man sitter å drikker Champagne i baksetet så ingen E39 har dette :tease:

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at BMW har ønsket, og ønsker å fremstå som luksus/premium, og derfor designer interiøret deretter. 

En 90-talls 911 derimot skal være en pur kjøremaskin med motorlyd, seter som holder deg fast og rå veifølelse i rattet - det er to vidt forskjellige mål og kjøpegrupper - reinspikka sportsbil uten dilldall du kan ta på en bane, vs premium autobahn-cruiser.

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at BMW har ønsket, og ønsker å fremstå som luksus/premium, og derfor designer interiøret deretter.

En 90-talls 911 derimot skal være en pur kjøremaskin med motorlyd, seter som holder deg fast og rå veifølelse i rattet - det er to vidt forskjellige mål og kjøpegrupper - reinspikka sportsbil uten dilldall du kan ta på en bane, vs premium autobahn-cruiser.

Nettopp det jeg mente, det er to helt vidt forskjellige biler.

Lenke til kommentar

Håper han tok med det bildet som ærlighet, ikke skryt - det eneste bildet viser er jo mishandlet lakk og felg..

Flott S8, men ærlig talt - den skal ikke senkes. Den leveres med luftfjæring som tar den passe lavt. Det er en direktør-vogn, ikke rånekjerre.

Syns heller ikke man trenger debadge logoen på luka. Bokstaver og tall må gjerne bort, men ringene passer fint bakpå der.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Ja, det er mange som tror de har alt.

Da jeg kjøpte bilen min ble den avertert som velutstyrt, noe som stemmer bra.. Men alt utstyr har den ikke, og heldigvis forsøkte ikke selger å hevde det heller :)

 

Jeg mangler en del ting, så som distronic, webasto, dynamiske seter, elektrisk åpning og lukking av bakluka (passer meg veldig bra at jeg ikke har det!), og elektrisk sete med memory på passasjersiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...