Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååå hadde bare disse vært billigere :(

http://www.finn.no/59946069

 

Helt sykt hvor mye avgifter som går til bil, i England koster bilen halvparten. Det gjør den helt sikkert i Sverige å!

 

Satser på at om 3-4 år så ligger det en R Stasjonsvogn ute til salgs med greit verditap :-)

Jeg synes ærlig talt det var en ganske OK pris for en bil med 300hk, 4wd og den utstyrslista - prøv å konfigurere en MB C-klasse eller Audi A4 til samme prisen, så har du ikke mye mer enn 150 gamp og skipose.

Lenke til kommentar

 

 

Beste opplevelsen var da jeg sto i et lyskryss mot en BMW 3 ett eller annet med to rør bak. Han ruser motoren og ypper til kamp, sikkert fordi han ser en nyere golf med R-line og store felger. Adjø BMW og hei digg følelse.

også er det sivilpurk
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”

 

Edit: sjelden sak?http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=65373411&published=1&ref=fas

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

 

Tviler ikke på det nei :p

Er vell en her inne som kjører Golf R tror jeg! :)

*host, hark*

Definitivt en gøyal bil ja. Angrer ikke på å ha handlet en.

 

Jeg lånte en Golf R (stasjonsvogn) en uke. Hadde gjort det igjen. Helt fantastisk opplevelse, og særlig overfor folk som tror de ser på en vanlig Golf.

Opplever det i tide og utide at folk nærmest blir fornærmet av å bli forbikjøring av en golf. Er en negativ trend, særlig blant de som kjører SUV med litt futt under panseret, å gi på når jeg skal til å kjøre forbi.

Hvilken modell har du?

Gidder du å dele noen bilder? :-)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kjører en gammal bil me litt motor, og jeg opplever veldig mye det samme. Tar igjen en bil som ligger dønn 80, hiver meg forbi og må opp i godt over 120 for og i det hele tatt klare og kjøre forbi. Vanvittig farlig at idioter skal holde på slik, hadde jeg ikke hatt motor hadde jeg i mange av tilfellene aldri kommet forbi.

 

 

Relativt vanlig det, ja. Står på shortlist av ting jeg hater i trafikken sammen med folk som kjører forbi for sent når 2 filer blir til 1 slik at de presser seg inn over stripet linje osv.

Lenke til kommentar

Her har vi da altså en kupp ja!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65112274&searchclickthrough=true

 

 

Blir den solgt innen Fredag 9/10 går den får 14.000kr fra Lørdag 10/10 kl.00.01 går den opp til 19.000 igjen og blir ikke solgt får mindre.

Løyp og kjøyp, med gode kvaliteter som : "Bildene er fra når bilen var kjørbar" , "Den er ganske ombygd men ingenting er godkjent." og "Bilen ble bygd opp får 9 år siden av en entusiast får Polo og han på kostet bilen den gangen mange hundre tusen."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her har vi da altså en kupp ja!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65112274&searchclickthrough=true

Blir den solgt innen Fredag 9/10 går den får 14.000kr fra Lørdag 10/10 kl.00.01 går den opp til 19.000 igjen og blir ikke solgt får mindre.

Løyp og kjøyp, med gode kvaliteter som : "Bildene er fra når bilen var kjørbar" , "Den er ganske ombygd men ingenting er godkjent." og "Bilen ble bygd opp får 9 år siden av en entusiast får Polo og han på kostet bilen den gangen mange hundre tusen."
Ganske skeptisk til påstanden om 4wd.

 

Forøvrig:

 

EDIT: bytter ut moderatorsensurert gif med en mildere variant med samme budskap.

(Hårek, den var relevant - jeg fikk trang til å miste synet etter å ha sett den bilen)

 

 

giphy.gif

Endret av toth
Fjernet video som har lite med bil å gjøre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...