Luske_Ludvig Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Så en slik bil i bergen i 2008. Var ikke så veldig vanskelig å få øye på Snasen bil. Lommemann-bilen er ikke kul Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Så en slik bil i bergen i 2008. Var ikke så veldig vanskelig å få øye på Snasen bil. Lommemann-bilen er ikke kul er dette fasiten? 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ariel Atom er en skammrå bil jeg gjerne skulle eid, forde en pedofil tulling eide en gjør da ikke bilen noe dårligere... 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Du kan sikkert finne et forsmedelig individ i eierhistorikken til de fleste biler. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det er ikke snakk om gamlebilen til Lommemannen nei, dette er den andre Atomen i Norge og vel den feteste av de Eieren kan trygt kalles entusiast, og er etter min oppfatning en svært seriøs type. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er vel det samma hvem som har eid bilen. Gjør ikke bilen noe mindre kul i mine øyne. Sett bortifra "the cool wall" i top gear da. 1 Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Åååå hadde bare disse vært billigere http://www.finn.no/59946069 Helt sykt hvor mye avgifter som går til bil, i England koster bilen halvparten. Det gjør den helt sikkert i Sverige å! Satser på at om 3-4 år så ligger det en R Stasjonsvogn ute til salgs med greit verditap :-) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 DSG kassa + 300 gamp må være en gøy opplevelse.. Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Tviler ikke på det nei Er vell en her inne som kjører Golf R tror jeg! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg lånte en Golf R (stasjonsvogn) en uke. Hadde gjort det igjen. Helt fantastisk opplevelse, og særlig overfor folk som tror de ser på en vanlig Golf. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Åååå hadde bare disse vært billigere http://www.finn.no/59946069 Helt sykt hvor mye avgifter som går til bil, i England koster bilen halvparten. Det gjør den helt sikkert i Sverige å! Satser på at om 3-4 år så ligger det en R Stasjonsvogn ute til salgs med greit verditap :-) Jeg synes ærlig talt det var en ganske OK pris for en bil med 300hk, 4wd og den utstyrslista - prøv å konfigurere en MB C-klasse eller Audi A4 til samme prisen, så har du ikke mye mer enn 150 gamp og skipose. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Beste opplevelsen var da jeg sto i et lyskryss mot en BMW 3 ett eller annet med to rør bak. Han ruser motoren og ypper til kamp, sikkert fordi han ser en nyere golf med R-line og store felger. Adjø BMW og hei digg følelse. også er det sivilpurk “I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.” Edit: sjelden sak?http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=65373411&published=1&ref=fas Endret 7. oktober 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Tviler ikke på det nei Er vell en her inne som kjører Golf R tror jeg! *host, hark*Definitivt en gøyal bil ja. Angrer ikke på å ha handlet en. Jeg lånte en Golf R (stasjonsvogn) en uke. Hadde gjort det igjen. Helt fantastisk opplevelse, og særlig overfor folk som tror de ser på en vanlig Golf.Opplever det i tide og utide at folk nærmest blir fornærmet av å bli forbikjøring av en golf. Er en negativ trend, særlig blant de som kjører SUV med litt futt under panseret, å gi på når jeg skal til å kjøre forbi. Hvilken modell har du? Gidder du å dele noen bilder? :-) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hvilken modell har du? Gidder du å dele noen bilder? :-) 2011 Bilder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1624108&page=1 Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hvilken modell har du? Gidder du å dele noen bilder? :-) 2011 Bilder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1624108&page=1 Oooh den var fin! 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Kjipt at stort sett alle nye spreke biler er ferdig "turbotrimmet." Passat R36 HGP med 502 hester, eller Golf R32 HGP med 540, da snakker vi. Golf VII R kan HGP også trimme, til 450, men det blir ikke det samme med firer. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg kjører en gammal bil me litt motor, og jeg opplever veldig mye det samme. Tar igjen en bil som ligger dønn 80, hiver meg forbi og må opp i godt over 120 for og i det hele tatt klare og kjøre forbi. Vanvittig farlig at idioter skal holde på slik, hadde jeg ikke hatt motor hadde jeg i mange av tilfellene aldri kommet forbi. Relativt vanlig det, ja. Står på shortlist av ting jeg hater i trafikken sammen med folk som kjører forbi for sent når 2 filer blir til 1 slik at de presser seg inn over stripet linje osv. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Her har vi da altså en kupp ja! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65112274&searchclickthrough=true Blir den solgt innen Fredag 9/10 går den får 14.000kr fra Lørdag 10/10 kl.00.01 går den opp til 19.000 igjen og blir ikke solgt får mindre. Løyp og kjøyp, med gode kvaliteter som : "Bildene er fra når bilen var kjørbar" , "Den er ganske ombygd men ingenting er godkjent." og "Bilen ble bygd opp får 9 år siden av en entusiast får Polo og han på kostet bilen den gangen mange hundre tusen." 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Her har vi da altså en kupp ja! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65112274&searchclickthrough=true Blir den solgt innen Fredag 9/10 går den får 14.000kr fra Lørdag 10/10 kl.00.01 går den opp til 19.000 igjen og blir ikke solgt får mindre.Løyp og kjøyp, med gode kvaliteter som : "Bildene er fra når bilen var kjørbar" , "Den er ganske ombygd men ingenting er godkjent." og "Bilen ble bygd opp får 9 år siden av en entusiast får Polo og han på kostet bilen den gangen mange hundre tusen."Ganske skeptisk til påstanden om 4wd. Forøvrig: EDIT: bytter ut moderatorsensurert gif med en mildere variant med samme budskap. (Hårek, den var relevant - jeg fikk trang til å miste synet etter å ha sett den bilen) Endret 7. oktober 2015 av toth Fjernet video som har lite med bil å gjøre Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 *kaste middagen sin i søpla* 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå