Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Jeg lurer på hvor de bor jeg, disse menneskene som kjører rundt med latterlig senket biler. For rundt her jeg bor kan man jo bare drite i å kjøre med noe som er lavere enn normalt da alle fartsdemperne er ulovlige og vesentlig brattere enn hva som lurt, og ikke minst veistandarderen. Og det gjelder jo flere steder enn her jeg bor

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor de bor jeg, disse menneskene som kjører rundt med latterlig senket biler. For rundt her jeg bor kan man jo bare drite i å kjøre med noe som er lavere enn normalt da alle fartsdemperne er ulovlige og vesentlig brattere enn hva som lurt, og ikke minst veistandarderen. Og det gjelder jo flere steder enn her jeg bor

Luft mann, luft.

Når det er sagt ville jeg ikke vært i nærheten av slike biler som det der.

Jeg kjenner en del av de folka og de bilene er som regel godt brukte etter kun kort tid.

Lenke til kommentar

Er vel ingenting av luft man får godkjent her i landet så det kan man bare glemme med en gang. 

Den store skrekken til de som kjører slike biler er teknisk kontroll på veien, da ryker skiltet fort.

 

Fant denne her, må være et sinnsykt dårlig kjøp? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59714092&searchclickthrough=true

Endret av kremt
Lenke til kommentar

Annonseteksetene til han selgeren er godt ute på bærtur. Herlig blanding av CAPS LOCK og dårlig tegnsetting!!!!!!!!!!!!,,,,,, sAMT skrive feil ,,

 

Skal du drive noelunde seriøst så bør du enten lære deg å skrive skikkelig eller få noen andre til å sette sammen det skriftlige annonseinnholdet.

Lenke til kommentar

Luftfjæring er nok enklest på biler som har dette som standard ja..

 

Og ja, det er digg når man møter på brøytekanter og drit om vinteren.. Bilen min heves ca 6cm ved et trykk på en knapp, det er ganske hyggelig :)

Kunne tenkt meg det jeg å, kjenner jeg misunner deg litt. Blir spennende å se hvordan min original senka 20mm blir på vinterføre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...