Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med andre ord bilen er en våt drøm for 18 åring som nettopp har fått seg lappen? :p håper det heller aldri kommer til å skje, den ville vært vrak iløpet av 12 minutter.

 

Men jeg har den her da:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65030209&searchclickthrough=true

 

Hadde jeg hatt casha hadde jeg vurdert denne sterkt.. Problemet er vel at jeg ville vel satt kompressor på den og, da ville den ikke vært godkjent lenger slik den står nå :hrm:

Lenke til kommentar

Det er langt ifra det verste jeg har sett, men den får et nei fra meg også.

 

For mange M-badges på en non-M bil, lite gjennomført estetikk og grusomme dekaler på siden, der det virker ut som det var noe designet på 10 minutter.

 

Ting som får tommel opp: Felgene, fargen og fangeren. Det er nesten slik at jeg kan gi den "Gavekort Seal of Approval" på hoodvents også, på grunn av kompressor, men bare nesten.

Lenke til kommentar

Med andre ord bilen er en våt drøm for 18 åring som nettopp har fått seg lappen? :p håper det heller aldri kommer til å skje, den ville vært vrak iløpet av 12 minutter.

 

Men jeg har den her da:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65030209&searchclickthrough=true

 

Hadde jeg hatt casha hadde jeg vurdert denne sterkt.. Problemet er vel at jeg ville vel satt kompressor på den og, da ville den ikke vært godkjent lenger slik den står nå :hrm:

Er 18 å den er absolut ingen våt drøm for min del, hehe :-)

Lenke til kommentar

 

Med andre ord bilen er en våt drøm for 18 åring som nettopp har fått seg lappen? :p håper det heller aldri kommer til å skje, den ville vært vrak iløpet av 12 minutter.

 

Men jeg har den her da:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65030209&searchclickthrough=true

 

Hadde jeg hatt casha hadde jeg vurdert denne sterkt.. Problemet er vel at jeg ville vel satt kompressor på den og, da ville den ikke vært godkjent lenger slik den står nå :hrm:

Er 18 å den er absolut ingen våt drøm for min del, hehe :-)

 

 

Hva er din våte drøm da? :) bare lurer for morro skyld nå hehe

Lenke til kommentar

 

 

 

Med andre ord bilen er en våt drøm for 18 åring som nettopp har fått seg lappen? :p håper det heller aldri kommer til å skje, den ville vært vrak iløpet av 12 minutter.

 

Men jeg har den her da:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65030209&searchclickthrough=true

 

Hadde jeg hatt casha hadde jeg vurdert denne sterkt.. Problemet er vel at jeg ville vel satt kompressor på den og, da ville den ikke vært godkjent lenger slik den står nå :hrm:

Er 18 å den er absolut ingen våt drøm for min del, hehe :-)

Hva er din våte drøm da? :) bare lurer for morro skyld nå hehe

Er vanskelig å si for å være ærlig ?

Er så mye fint på markedet.

Lenke til kommentar

Mannhullene på panseret er jo skeivt. Lengder nede på ene siden.

 

Klarer ikke å se det jeg. Men gitt at de var skeive så hadde det selvsagt vært en dealbreaker. På papiret så synes jeg det er greit når du faktisk har en motor som trenger og utnytter slike ting.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Ser fine ut på bilder og kjører meget godt.

Den tekniske kvaliteten og holdbarheten derimot er godt under pari, mye virker som det er laget for å gå i stykker.

Dessverre er mange misbrukt og "uta blank, inna krank" et lokalt uttrykk. Pusset på lakken og ser grei ut men under skallet skjuler det seg mye rart.

Eiekostnad for en del av disse bilene er rett og slett for høy jmf. kjentfolk sine erfaringer med nyere modeller av samme sort til og med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...