Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle jeg hatt liksomrallybil for bruk på gata ville det nok blitt en Renault Clio.

Jeg poster denne igjen jeg, bilen er bare helt utrolig lekker.

http://www.finn.no/63809309

 

Hadde jeg ikke hatt behov for stasjonsvogn og mulighet til å trekke tung tilhenger skulle jeg vurdert seriøst å kjøpe den der..

Den clioen der er jeg enig i at er utrolig kul. Lagret den i mine funn for en stund siden for å se om den blur solgt :p

Men må si at Evo er mer min smak enn den clioen :)

Men det er det som er så bra, at folk har forskjellig smak så vi ikke alle ender opp med det samme. Tror den clioen ville vekket mer oppsikt enn Evoen på gata da :p

Lenke til kommentar

Skulle jeg hatt liksomrallybil for bruk på gata ville det nok blitt en Renault Clio.

Jeg poster denne igjen jeg, bilen er bare helt utrolig lekker.

http://www.finn.no/63809309

 

Hadde jeg ikke hatt behov for stasjonsvogn og mulighet til å trekke tung tilhenger skulle jeg vurdert seriøst å kjøpe den der..

 

Sykt rå bil dette ja! synd at de tydligivis sliter med å selge denne.. Hadde jeg hatt 400K jeg kunne rettferdiggjort å brukt på en "tullebil" hadde nok denne havnet temmelig høyt opp på listen ja :)

Lenke til kommentar

 

 

Huff, X6 er ikke min tekopp...

 

Takk for at du tok deg tiden til å påpeke dette :)

 

 

Bare hyggelig. Bare si fra hvis det er noe annet jeg kan gjøre for å løfte skylappene dine vekk fra BMW'er produsert i Greer eller Kaliningrad.

 

Jeg syns X6 er ganske tøff jeg, men det er nå bare min mening. Patetisk at du prøver å forsterke budskapet ditt ved at dem kan være produsert visse steder. Det endrer ikke mitt synspunkt på bilen dessverre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Grisestygge. Hater den fronten

 

Subaru-folk er ikke kjent for å være upartiske når det kommer til Mitsubishi. :p

Merk deg at jeg skrev DEN fronten. Ser ut som den ønsker å ligne på en Audi q7. Hater fronten på 2015 impreza også for den ligner på den midtibuskenen...

 

Da velger jeg heller en evo IV eller V.

Men motorlyden er meh også står motoren feil vei :-P

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/53376471

 

Denne hadde vært noe :o

Er bare ett eller annet med denne typen evo uten spoiler som jeg virkelig LIKER! Tenk hvor morsom en slik er om vinteren, fy faen må være sykt.

Hva synes dere om denne typen evo og evo generelt?

 

Lekker bil uten tvil.

Spoileren kunne jeg vært foruten, og heller hatt ingen eller standard spoiler.

Favoritten er og blir Evo VII

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...