Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posta vel noe sist gang bilen ble posta i tråden her og, men ser ikke personlig noe galt i det som har blitt gjort med akkurat den bilen. Å kjøre luft er langt mer praktisk enn eksempelvis en lav static setup da en kan endre høyden slik en selv vil med et tastetrykk. Føler dog selv at stance/flush as fuck perioden er i ferd med å gå over nå, til glede for noen og irritarasjon for andre. Grunnen til jeg tror dette kan dog ha noe med at jeg i stor grad har sluttet å henge i de miljøenne dette var populært ettersom jeg har solgt Audien min med en noenlunde lignende stil og blitt skikkelig kjedlig å gått til innkjøp av en Volvo hybrid stasjonsvogn :fun:. Men så er jo storparten av folket som henger i denne tråden kjent for å være usedvanlig negativ til alt som ikke er helt A4  :whistle: .

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har vært kollisjonsskadet, dårlig taktrekk, lekker vann og "meget liten vibrasjon" kan være ubalanse i mellomaksel eller noe annet ekkelt. De bilene er sjeldne nok, men strøkne utgaver tror jeg nesten ikke eksisterer. Problemet med disse bilene er at de, som så mange engelske biler, ikke er særlig driftssikre. Og når ting ryker, så blir det dyyyyrt.

Lenke til kommentar

Lotus Omega er en seriøst bøs bil, den får det meste annet av sedaner fra samme tid til å virke kjipt.. Inkludert det meste med både AMG, S og M-logoer..

 

Jeg har testet en slik bil litt, og har seriøst lyst på en selv..

Det finnes fortsatt strøkne eksemplarer, og det er minst et strøkent eksemplar med lav kilometerstand her i Norge (vesentlig lavere enn den annonserte bilen)

Jeg håper å slå kloa i den en dag, den hadde passet fint inn på en plass i en låve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...