Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke akkurat si at skittent motorrom er en bjelle. Det jeg hadde reagert på var om motorrommet var nyvasket av en privatselger, siden det kan indikere på at de prøver å skjule en lekkasje.

 

Tror det bare er de mer kyndige som faktisk går under panseret og vasker. Mange tror til og med at ting kan bli ødelagt om du vasker motorrommet.

Lenke til kommentar

Vil ikke akkurat si at skittent motorrom er en bjelle. Det jeg hadde reagert på var om motorrommet var nyvasket av en privatselger, siden det kan indikere på at de prøver å skjule en lekkasje.

Om bare motorrommet er vasket kan jeg tildels være enig med deg. Ellers vitner et rent motorrom om godt vedlikehold. Og som allerede nevnt er det enklere å se en lekkasje i et rent motorrom enn et som er tilgriset.

 

 

Tror det bare er de mer kyndige som faktisk går under panseret og vasker. Mange tror til og med at ting kan bli ødelagt om du vasker motorrommet.

Og de som tror dette har helt rett. Særlig på biler med mye finelektronikk og slanger i motorrom. Om man ikke har satt seg litt inn i hvordan man skal vaske et motorrom burde man bare holde seg til å fukte en klut og dra over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...