Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=64374293

 

Hva syns dere om prisen etterfulgt av denne modellen med motorstørrelsen?

 

Overpriset som alle BMW på finn.

 

edit: visste heller ikke at //M ble levert med 2L 136Hk!

 

Vel, siden det ikke står M5 så betyr det gjerne at man har M-tech styling men ikke motoren. Selv om jeg er helt enig at det ser latterlig ut med ///M emblemer rundt om når man ikke har motor til å matche det. 

Lenke til kommentar

M-tech logo er lov om du har M-tech styling, men M5-badge på rompa er ikke lov. Da kommer public shaming police og trakasserer deg.

 

Men jeg er enig i at selger strengt tatt ikke lyver om kilometerstand, men det er dårlig skikk å skive 190k under salg når karosseriet har gått veldig, veldig mye lengre. En seriøs selger står frem om de svake punktene og selger de etterpå (f.eks: Bilen har gått langt, men har fått godt vedlikehold og bærer lite preg av km-stand).

 

Annonsen oser av nok en 18-åring som vil kvitte seg med nok en bil, og tror det er verdens beste eksemplar og er verdt en formue.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

Fy fela! Litt av en pris a gitt. Hadde madrassen min vært så full med penger hadde jeg nok heller gått for noe litt mer stilrent som en Porsche 911 eller eventuelt og spart litt og kjøpt m4/m3

911 er ikke i samme segment en gang, C-klassen er en sprek familiebil.

 

Fortell meg noe mer jeg ikke vet da. Sa bare hva jeg ville gjort hvis det hadde vært mine penger

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=64133876&searchclickthrough=true

 

Var nesten jeg tok opp røret og ringte på, var 3 småting som ødela.. Ikke nedfellbare seter og basskasser spikra inn, eksospottene og ikke original Navi skjerm med consumption, gps, telefonbok etc..

 

Ellers må jeg si denne var meget fin. Noen synspunkter? litt synd den ikke gikk helt i mål på forventningene ellers hadde det kanskje blitt bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...