Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

 

Apropos bil lagret på låven

Ville dere gitt en og en halv million for denne

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63599292

 

Litt for mye penger selv om den er skjelden.

Må sikkert ut med en halv mill i deler og gjennoppbygging før den i det hele tatt er kjørbar.

 

Veldig overpris ja om man sammenligner tilsvarende biler som er solgt rundt i verden (norske bilpriser bør ikke ha mye å si på en sånn type bil).

Lenke til kommentar

 

 

Apropos bil lagret på låven

Ville dere gitt en og en halv million for denne

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63599292

Litt for mye penger selv om den er skjelden.

Må sikkert ut med en halv mill i deler og gjennoppbygging før den i det hele tatt er kjørbar.

Hvis man i det hele tatt får fatt på deler da...

 

Er ikke sikkert det nei.

Å lage deler til den der er nok heller ikke spessielt billig :)

Lenke til kommentar

Når du lyver om kilometerstand så mister jeg momentant interessen. M47 er en fin motor, men 136 hestekrefter er alt for lite til en bil på 1,7 tonn, selv om det er diesel.

 

Ville jeg betalt 66 tusen for en 2002 520d med 272.000km på karosseri? La meg svare det slik: Jeg betalte omtrent det samme for min 2003 520i med 112.000km, og det var for to år siden.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Når du lyver om kilometerstand så mister jeg momentant interessen. M47 er en fin motor, men 136 hestekrefter er alt for lite til en bil på 1,7 tonn, selv om det er diesel.

 

Ville jeg betalt 66 tusen for en 2002 520d med 272.000km på karosseri? La meg svare det slik: Jeg betalte omtrent det samme for min 2003 520i med 112.000km, og det var for to år siden.

Han skriver jo forsåvidt at han har montert turbo, det er det vel ikke på originalmotoren? mao er den antagelig ureglementert oppgradert og har en del mer enn 136hk, som ikke er godkjent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han skriver jo forsåvidt at han har montert turbo, det er det vel ikke på originalmotoren? mao er den antagelig ureglementert oppgradert og har en del mer enn 136hk, som ikke er godkjent.

Kjenner du til mange 2 liters sugedieselmotorer med 136hk?

 

Han skriver at det også ble byttet turbo, slik at bilen fikk ny turbo.. Ikke at han har ettermontert turbo som ikke var der fra fabrikk.

Lenke til kommentar

 

Han skriver jo forsåvidt at han har montert turbo, det er det vel ikke på originalmotoren? mao er den antagelig ureglementert oppgradert og har en del mer enn 136hk, som ikke er godkjent.

Kjenner du til mange 2 liters sugedieselmotorer med 136hk?

 

Han skriver at det også ble byttet turbo, slik at bilen fikk ny turbo.. Ikke at han har ettermontert turbo som ikke var der fra fabrikk.

 

Der var jeg visst rask i svingen, jeg tolket nedenstående som at han hadde motor uten turbo, og byttet til en med turbo - derfor antok jeg bensin, uten å sjekke detaljene.

"Så jeg investerte i en motor som hadde gått 192k og samtidig en ny turbo siden den som jeg kjøpte hadde ikke"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...