Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63967211

 

"clutchen har røket"

 

Hva legger folk i det?  :hmm: (Jeg har kjørt med slitt clutch en gang i tiden, men hvordan det arter seg hvis den "ryker" aner jeg ikke)

 

Kanskje det egentlig dreier seg om en mindre "bagatellmessig" feil? Vet om en citroen som hadde fått byttet "mothold/brakett til giroverføring" f.eks. så er slike ting jeg tenker på da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63967211

 

"clutchen har røket"

 

Hva legger folk i det?  :hmm: (Jeg har kjørt med slitt clutch en gang i tiden, men hvordan det arter seg hvis den "ryker" aner jeg ikke)

 

Kanskje det egentlig dreier seg om en mindre "bagatellmessig" feil? Vet om en citroen som hadde fått byttet "mothold/brakett til giroverføring" f.eks. så er slike ting jeg tenker på da.

 

Han mener sikkert at clutch-vaieren har røket, det skjedde en gang med meg i en gammel ford scorpio, smalt noe jævlig så blir clutchpedalen helt slapp.

Lenke til kommentar

 

 

Han mener sikkert at clutch-vaieren har røket, det skjedde en gang med meg i en gammel ford scorpio, smalt noe jævlig så blir clutchpedalen helt slapp.

 

 

Tror dette er vanlig på eldre ford, og generelt biler med vaierclutch. Røk og på en scorpio jeg hadde, og i vinter røk den på min Sierra og.

Så lenge man holder seg unna bykjøring går det rimelig greit å kjøre uten. må bare planlegge parkering litt :p

Lenke til kommentar

Jeg sier det rett ut.. For en jævla dust av en selger!!

 

  • Han mener det er Norges Fineste 5-Serie?
  • HVORFOR ER HELE ARTIKKELEN ER SKRIVD I CAPS LOCK? serr mann, wtf.. framstår jo som en idiot..
  • EIES AV BMW ENTUSIAST I 20ÅR. hahahahaahahahaaaa yeah right
  • Kan følge med ny xtra hjerne, til å shippe med turboship. what?
  • ikke minst eksospottene.. oh god why.. just why..
  • Exos.. hvem i hele norge skriver eksos som exos..
  • Turbokit på 400 hk?! hahaha! så en liten 2,5 maskin skal presse like mye effekt som jeg gjør innenfor trygge parametere på en V8 4,4 liter? mmm skeptisk..
  • Girspaken ser ut som ett leketøy beregnet for kvinnelig nytelse
  • Kommenterer så og si hvert eneste bilde med snodige kommentarer, f.ex Brønnøysund registreret "Null bekymring her" eller "Utrolig flott bil", "Rå".. we get it! vi kan se og lese selv!
  • Til å være så entusiastisk å fortelle om å skryte om bilen er ikke selgeren like stolt av å ha sitt eget fulle navn i annonsen og skrev likesågodt kun bare BMW-TI. Brilliant.
  • Ikke ungdommskjørt? like.. never? ever? er det ikke akkurat en ungdom som ser ut til å eie bilen akkurat nå? ikke vet jeg men ingen voksne ville vel gjort noe sånt med noe som tilsynelatende var en org. grei 525i i tillegg til turbo på 400 hk for å ha det ekstra "gøy" på veien med mer effekt og selger mener bilen ikke er ungdomskjørt? bwhahahahaha cmon give me a break..

 

Hvis noen har noen fler punkter, please make sure to let me know :)

Lenge siden jeg har sett så mye lurveleven i EN og SAMME annonse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...