Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Litt småirriterende med selger som nesten ikke skriver noe i annonsen, spesielt for oss som bare kikker/drømmer/sikler... Tydeligvis importert og ombygget i Norge nå de siste årene - registrert første gang i 2011 med en effekt på 184 hk.

 

 

Jeg vet.. men det er bare å ringe, men er enig det burde stått noe mer spesifikt i annonsen..

Men uansett fyttigrisen for en bil, men ikke minst for en pris.

 

Helt utrolig nok har det dukket opp en Eleanor til! Det er ikke ofte det ligger en ute til salgs engang, men nå er det pinade 2!!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63018480&searchclickthrough=true

80_1515610237_xl.jpg

Lenke til kommentar

Syns de felgene var litt kule jeg da, smak og behag såklart, men det følger uansett med de felgene som er "Originale" for Eleanor eller som var brukt i Gone in 60 Seconds, de har litt spesielt design med sånn propell aktig gjenstand ytterst.

Ikke det at jeg skal kjøpe bilen, men den som vil ha bilen kan jo uansett bare selge felgene og kjøpe seg noe annet.

 

Prisen er for stiv for min del uansett såklart :p Husker det lå en ute til 350 000 en gang, den var konvertert og godkjent og hele pakka, original farge med grå og striper også men hadde ikke like mye hester som disse har da, var vel rundt 300hk på den der den gangen. Den bilen var ikke lenge på finn.. fy fan jeg sikla.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hey, jeg kunne godt tenkt meg en slik bil jeg :D Hadde selvfølgelig vært brukt på fine sommerdager og ellers stått tørt og godt på låven jeg måtte ha bygd til den^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

De som kjøper slike har minst 1 ekstra bruksbil og bruker disse på fine sommerdager når de har god tid.

Er faktisk en som bruker et lignende amerikansk hangarskip frem og tilbake til jobb her på Forus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...