Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan også skrive under på at V12 tdi flytter seg bra da jeg har kjørt den ved et par anledninger. Setter denne høyere enn både RS6 og R8 fordi det er så naturstridig at noe så tungt kan forflytte seg så fort. Bonus for oppstartslyden som er lik R8 :)

 

Ellers vet jeg at det blir lagt ut en annen W12-maskin i dag. Den har jeg ikke prøvd, men det er lov å drømme....

 

edit: her er'n: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61775734&searchclickthrough=true

edit 2: Hva faen. Nesten en mill for en yanker som har gått 100k?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61764431&searchclickthrough=true

Se øverst til venstre. Det er sjefen -

 

"HVOR mye ga du for den Bentleyen sa du?!"

34_1643625199_xl.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

"Gullkorn" fra Blocket. Gud hjelpes.

Hva i herrens navn får folk til å tro at en høy fanger som er _smalere_ enn karosseriet i bunn ser bra ut? Ser jo ut som en båt..

0814784412.jpg skal du først ha stylingfanger kan du vel i hvertfall ha en som beholder noenlunde geometri..

All kritikk til designeren av det bodykitet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den så jeg pinade på Gatebil, den er litt ulv i fåreklær.. Ser ut som en "vanlig E39" men lite vet de fleste at det er 4.6L V8 340 hp under panseret.

 

11222952_10205653795922510_6504251200491

 

La ikke merke til engang at det stod Alpina på framfangeren, trodde bare det var en 520/525 ellernosånt når jeg så den så tenkte ikke no mer over det, ellers hadde den fått min oppmerksomhet (er jo glad i disse bilene og motorene) hehe

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...