Fredrik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeee... Noe som er latterlig. Det er umulig å navigere på vinterføre når bilen er tom. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeee... Noe som er latterlig. Det er umulig å navigere på vinterføre når bilen er tom. Sprinter hadde (om ikke har) bakhjulsdrift. Mener det var en Sprinter jeg så i vinter som sleit fælt i krysset inn til næringsparken ved rundkjøringa ved Vestre Totenveg, hvis du skjønner hva jeg mener? Den har dog diffsperre, men det hjelper ikke stort når bilen er tom. Uansett, så noen andre E- og C-klasser fra Mercedes som sleit fælt i vinter også, og ikke bare i bakker.. Endret 11. mai 2009 av >Jonas< Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeee... Noe som er latterlig. Det er umulig å navigere på vinterføre når bilen er tom. Sprinter hadde (om ikke har) bakhjulsdrift. Mener det var en Sprinter jeg så i vinter som sleit fælt i krysset inn til næringsparken ved rundkjøringa ved Vestre Totenveg, hvis du skjønner hva jeg mener? Den har dog diffsperre, men det hjelper ikke stort når bilen er tom. Uansett, så noen andre E- og C-klasser fra Mercedes som sleit fælt i vinter også, og ikke bare i bakker.. Hehe, kjedelig triks å stå fast i det krysset ja Akkurat det med C- og E-klassene er litt avhengig av hvor gode dekk man har og. Jeg merker stor forskjell på bilen min fra i fjor vinter til i år, i forhold til hvor ofte jeg faktisk sto og spant Går du på høgskolen? Jonas B.R, rød kangoo? =P Endret 11. mai 2009 av fredrik Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Stemmer det, gulosten. Gode dekk spiller selvsagt en stor rolle, men bakhjulsdrevne Mercedeser er en gjenganger. Uansett må det være utrolig kjipt å stå fast på flat mark på en fylkesvei å sperre veien. Endret 11. mai 2009 av >Jonas< Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) En av våre nye landsmenn som skal selge bilen sin... Utseende, vel. Bedøm selv. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17286014 Edit: Han som skulle selge den grønne Mondeo`n: "Måtte ut med over 60.000 i reperasjoner for og få den Eu-godkjent" Hørtes skikkelig smart ut han der må jeg si. Endret 11. mai 2009 av kremt Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 jævlig stygg styling. når ble 172000 lav km? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Digg at serviceheftelse følger med da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Digg at serviceheftelse følger med da. Må være noe dritt å være skyldig service. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lord Mister jo en del kjøpere med å bruke CAPS, orddelingsfeil og klare å prestere å skrive servis heftelser. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://www.qxl.no/pris/bil-mc--bt/biler/co.../w/an570331494/ <- reklame for slikt gjør det nesten verdt å sitte på forumet uten adblock. Søt annonse Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 "Min samboers pent brukte høne søker ny snill og omtenksom eier!" Hø hø! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 "Min samboers pent brukte høne søker ny snill og omtenksom eier!" Hø hø! :!: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 I tillegg ble den bonet og ordnet med, så nå er den nysminket og klar for fest. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Oh my goodness Dette svir, regelrett skjending :/ Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Oh my goodness Dette svir, regelrett skjending :/ at det går an å ha så dårlig smak for styling. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Utrolig hva folk tør å kjøre rundt i. God norsk til å hete Stian også. Kunne nesten trodd det var en av utenlandsk opprinnelse, hadde det ikke vært for at bilen var så bra gjennomført. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Utrolig hva folk tør å kjøre rundt i. God norsk til å hete Stian også. Kunne nesten trodd det var en av utenlandsk opprinnelse, hadde det ikke vært for at bilen var så bra gjennomført. Ikke la deg lure! Stian heter egentlig Rawand Musam Qader Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Utrolig hva folk tør å kjøre rundt i. God norsk til å hete Stian også. Kunne nesten trodd det var en av utenlandsk opprinnelse, hadde det ikke vært for at bilen var så bra gjennomført. Oh, mozart-kule for den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå