Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det beste var denne:

"Det er montert på ett ess kompresor kit av es tunning på denne, og det er jo orginalt en 3l så dette kan sammenlignes med en m3 i mine øyner."

Men noe som er enda verre er når noen skriver i annonsen at de har en original M5, men så er det i virkeligheten en M5 ombygd fra 520i.. wtf..

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60197183&searchclickthrough=true&authrecall=showContactForm

"Meget pen og velholdt original Bmw E39 M5."

48_366529223_xl.jpg

10oi2o8.jpg

edit: Registreringsår i annonsen matcher ikke den på Skilt nummeret heller, i annonsen har han skrevet:

BMW M5 2000, mens hos vegvesenet står det helt annen info og Reg.år 1998..

Så hva han har gjort aner jeg ikke. Lurer på hva han tenker..

Syns bare synd på evt. den personen som kjøper bilen og kjører så fornøyd hjem og tror det har blitt kjøp av en ekte M5 men så viser det seg å være ombygd.. Håper han blir gjennomskuet.

Sånne som han skulle ikke hatt lov til å legge ut bil engang.

Endret av James Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Send en mail til biltilsynet om den og rapporet til finn. Gjorde det samme med en som prøvde å selle ombygd RS6 hvor han aldri skrev at den var registrert som en 2.5 TDi selv etter jeg tok kontakt med han over mail.  Anonsen ble fjernet ganske kjapt, og tørr tippe eieren fikk et lite brev i postkassen om visning noe tid etterpå :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Da var det gjort.. :) Takker for tipset.

Jeg tok den for god fisk og tenkte det var god pris for en M5, skal sjekke KUN for morro skyld om han snakker sant..

Neida, fikk meg en overraskelse der..

Skal ikke ha bilen ellerno men jeg så også at det ikke var originale Hella baklykter engang heller..

(Noe han skrev bilen ble oppgradert med også)

Det skal være en rød stripe under ryggelysa, det er det ikke.. Var dette som fikk øyna mine til å åpne rimelig kjapt.

Hella:

IMG_7389.jpg

Depo:

ML_020.jpg

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Men det beste var denne:

"Det er montert på ett ess kompresor kit av es tunning på denne, og det er jo orginalt en 3l så dette kan sammenlignes med en m3 i mine øyner."

Men noe som er enda verre er når noen skriver i annonsen at de har en original M5, men så er det i virkeligheten en M5 ombygd fra 520i.. wtf..

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60197183&searchclickthrough=true&authrecall=showContactForm

"Meget pen og velholdt original Bmw E39 M5."

48_366529223_xl.jpg

10oi2o8.jpg

edit: Registreringsår i annonsen matcher ikke den på Skilt nummeret heller, i annonsen har han skrevet:

BMW M5 2000, mens hos vegvesenet står det helt annen info og Reg.år 1998..

Så hva han har gjort aner jeg ikke. Lurer på hva han tenker..

Syns bare synd på evt. den personen som kjøper bilen og kjører så fornøyd hjem og tror det har blitt kjøp av en ekte M5 men så viser det seg å være ombygd.. Håper han blir gjennomskuet.

Sånne som han skulle ikke hatt lov til å legge ut bil engang.

Rammenummerskifte her tro? Han skriver jo alle data fra M5´n den er bygd om fra, og legger også med dokumentasjon fra en M5 der chassinummer ikke stemmer med det som er i AutoSys..

Bilen er dog førstegangsregga i Norge i 09, men godkjendt med 294kw (400hk)

Lenke til kommentar

Fikk svar fra Finn.no nå, og de har fjernet annonsen for bare en halvtime siden.. :

Hei,

og takk for tipset. Vi kan opplyse at vi har fjernet annonsen(e).

Vi håper du for øvrig er fornøyd med FINN.no som tjeneste, og hører gjerne fra deg igjen om du har andre henvendelser eller spørsmål til oss.

Hilsen

Ann Kristin

Forbrukertrygghet

FINN.no Kundesenter

http://www.finn.no

Lenke til kommentar

Tilbake til han med 520/M5en, jeg sendte han faktisk en mail før jeg rapporterte det til finn.no og vegvesenet.

Bare skrev kjapt hvorfor original M5 når jeg får opp 520i hos vegvesenet?

Nå fikk jeg svar ..

"

Hei. Grunnen til det er at forrige eier av bilen tok den inn fra Tyskland, for så og få den registrert som en 520. Dette for å undra avgifter.  Litt spesiell historie. Alt av avgifter til staten ble betalt da jeg kjøpte bilen. Bilen er 100% original. Eneste som er litt synd er at dette ikke kommer frem i vognkort.  Bare å ringe hvis det er noe du lurer på eller om du vil komme å se."

Jeg kjøper uansett ikke den der, men la oss si det hypotetisk er sant, det er fortsatt utrolig mistenkelig at den kom med uorginale baklykter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...