Ar`Kritz Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Ja. Det har sikkert ingenting å gjøre med at turboen er plassert akkurat der, og faktisk trenger mer plass en panseret har å by på. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) En nydelig modifikasjon for noe som ikke er godkjent en gang, good job, den blir garantert "ikke" undersøkt litt ekstra nøye ved en tilfeldig trafikkkontroll langs veiene som forekommer i tide og utide (egentlig ikke utide, hyppigere kontroller sier jeg). Endret 1. juni 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Blitt en klassiker dette her: Flere M-merker enn en M-bil, fire eksospotter, 100 kg i stereoanlegg, powerflex overalt og senk da. Late som om man har noe slags sportsbil og så er det en 1.6L under panseret. Omtrent det eneste stedet på bilen det ikke er bilder av. Link. 316, M merker så langt øye kan se, og i tillegg DTM potter. mmmmmmm... Lenke til kommentar
Kjenstadbakk Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 http://www.finn.no/59215853 Gromt og unikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Sånn bortsett fra 60's Batmobile striper, så var den ganske rå ja Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Det er en farlig dyr bil man ikke kan få skilter på.. men sikkert rå å kjøre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60059540 De felgene... 2 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hvorfor ikke? Det er kvalitetsfelger i seg selv og på en bil med bredda hjulbuer og litt mindre dekkstrekk så får du ganske godt med grep. Hjul utenfor hjulbuen er jeg ikke tilhenger av, men hjula trenger jo ikke være dårlige bare fordi du ikke liker dem på en bil. Når det er sagt så hadde dem nok ikke passet inn på en e39 nei. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ser utrolig jalla ut på E31 også. De har potensiale på andre biler, men på den bilen der så ble det bare kebabtralle. Kvalitetsfelger er ikke synonymt med at de er pene. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hadde lett putta de på en E39 jeg! Når blei AC-hjul jalla egentlig? Tror ikke jeg har fulgt med helt jeg da.. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Dette er ikke jalla? Er vel bare jeg som er merkelig da. 2 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Kunne godt vært antrasittgrått senter for min del, men nei, jeg ser ikke felgen som jalla.. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Det eneste er at de er litt for breie og stikker utenfor, har AC Type 3 selv, passer utmerket på BMW. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Dette er ikke jalla? Er vel bare jeg som er merkelig da. En av de dårligste bil-felg komboene jeg har sett.Begge deler fine i seg selv, men ikke sammen. Den bilen fortjener classy felger, ikke rånefelger. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Var mest kombinasjonen og dekkstrekket som var det jeg stusset over ja. Felgene i seg selv har potensiale til å ta seg godt ut, selv om de er litt for glorete for min smak. E31 fortjener felger som dette: Det eneste er at de er litt for breie og stikker utenfor, har AC Type 3 selv, passer utmerket på BMW. AC Type 3 er mye finere felger, og tar seg veldig godt ut på eldre BMW-modeller. Endret 5. juni 2015 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 En åtter skal jo heller ikke ha så mye utstikk. Maks kantikant med skjerm vil jeg si, det gjelder egentlig alt av upscale-biler. Utstikk, poke og camber hører hjemme på driftejapser og ratrods. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 En annen farge på disse felgene så hadde det sett greit ut synes nå jeg. Gunmetal Grå kanskje? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Moderatormelding Tilbake til topic. Generell bilprat kan tas i Bilkaféen. Videre avsporing vil kunne medføre fjerning av innlegg og eventuelt advarsler. Kommentering av moderering tas på PM. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå