Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

 

 

 

Vær litt mer konkret, Mener du altså at original u-trimmet Evo ikke tåler en dritt og må skrus mye?

eller mener du at han bør ha en garasje for å stadig modifisere / tune bilen? 

Er vel mer det at de stjeles i hytt og  pine.

 

 

Hmm interessant, visste ikke at de var såpass populære å stjele men antar at hele mixen med Tøff, sprek, sportslig bil og som kanskje er lett å stjele (Japse låsene er ikke i nærheten av tysk sikkerhet) så antar jeg at det hele er mulig, der lærte jeg noe nytt.

 

Denne her ble postet på Finn tråden på bimmers ikke lenge siden.. Det sies bare fyfaan.. Like mye hester som jeg kommer å få med kompressor på min men mye lettere bil og Manuell.. Damn.. VW er fortsatt ikke helt min ting men likevel denne tror jeg må flytte seg greit åss..

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58473311&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

405k!? 

 

Stusser også veldig på at han påstår at han har brukt 1.4 mill på bilen. Hva kan ha kostet så mye? Stor glippe mellom fanger og panser? :D

 

Edit: skriveleif

 

 

 

Det er IKKE noe laveste pris da det er markedet som bestemmer, men jeg kan tilføye at bilen har kostet ca 1.450.000,- slik den står i dag, da er kjøpet og import på ca 600.000,- medregnet, resten er påkost fra 2005 - til i dag, det meste er på motor og driv, og gjort i England på Prodrive og Autosportif. 
Endret av mreinha
Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn//car/used/object?finnkode=57820196&searchclickthrough=true

 

Oi.. Er M3 CSL virkelig så sjelden at den kan koste såpass mye? burde egentlig vite alt om sånt siden er merket mitt..

Hva syns dere om dette her?

Syns det er litt rått med tanke på man kunne fått 2 M3er E46, eller 1stk E39 M5 og en E46 M3,

eller en M3 E46 + ha masse penger igjen til å kjøpe noe annet rått.

Eller bare kjøpe noe enda råere for denne prisen!

Også er det ikke store effekten opp fra Org. M3 heller 343 til 360 hk bare at CSL har en del mer vektreduksjon og er laget enda mer som en "Banebil".

 

Jeg syns det er helt rått, selvom det i prinsippet er M3 limited edition så prisen var hårreisende for meg.

Lenke til kommentar

http://www.finn.no/finn//car/used/object?finnkode=57820196&searchclickthrough=true

 

Oi.. Er M3 CSL virkelig så sjelden at den kan koste såpass mye? burde egentlig vite alt om sånt siden er merket mitt..

 

E46 M3 CSL er nokså sjelden ja, med kun 1400 eksemplarer. Men det er ikke verdt prisen med mindre du vil ha et samlerobjekt som ikke er "mint condition".

 

For prisen så kan du kjøpe sjeldne biler som faktisk er litt spesielle, eller heller slå deg løs med en E90 M3.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Lover ikke bra når selger gjemmer regnr.

Hvorfor ikke? Flere som gjør det, sammen med å ikke ha sin fulle addresse, er som regel på grunn av liten interesse for tyveri av felger og enda verre : hele bilen, bare greit å være litt proaktivt vist du føler at du selger en "utsatt" bil.
Lenke til kommentar

Den bilen har jeg sett på finn før, ser annonsen er "endret" eller opprettet som det kan bety 26. mai og husker før i tida hadde den regnr oppgitt faktisk (Interessant)..

Toth har ett godt poeng her, passformen er enten helt elendig utført eller så er det del i alternativ kvalitet som er benyttet på bilen.

 

Dessuten så heter det ikke BMW M3 det blir isåfall 1M i hatchback utgave, det er brukt motoren fra M3 E92 på 4L ja men kjøper har også oppgitt effekten til 408 hk når den har 420 hk på M3 (mulig han mener hk på hjula da kanskje?)

Det er en saftig gleppe der foran panseret, men ellers ser den jo hel og pen ut og er godkjent og greier for 4literen til M3 er veldig bra motor og den går nok ganske bra sånn og er unik bil siden er kanskje eneste 1-Serien i Norge som er laget og godkjent slik.

Selger tilbyr til og med en kompressor vil man ha enda mer effekt (da hadde den blitt en satan å kjøre) men da ville den ikke blitt offisielt godkjent lenger.

Ellers fine felger, har helt lik på min, mange som bruker de, dem matcher på veldig mange BMWer.

 

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Flere som gjør det, sammen med å ikke ha sin fulle addresse, er som regel på grunn av liten interesse for tyveri av felger og enda verre : hele bilen, bare greit å være litt proaktivt vist du føler at du selger en "utsatt" bil.

 

 

Det var ikke akkurat vanskelig å doxxe alt det jeg trenger ut av telefonnummeret da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...