James Bond Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54594215&searchclickthrough=true Er ikke denne ett ganske ålreit kjøp på M5 hvis man betaler de 80 tusen det koster for å få norske skilter? Har faktisk kikket på denne en stund Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54594215&searchclickthrough=true Er ikke denne ett ganske ålreit kjøp på M5 hvis man betaler de 80 tusen det koster for å få norske skilter? Har faktisk kikket på denne en stund Det står "Bilen er vist BT", men står ingenting om resultatet av visningen... 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Stemmer.. da har han lagt den ut på nytt faktisk for forrige gang jeg kikket på den 1 mnd siden kanskje, så stod det ingenting om BT. Da skrev jeg en epost til selgeren og lurte på totalpris for å få bilen, da sa han 80 tusen for å få på norske skilt, forsåvidt en grei pris for M5 E39, mens nå er den kanskje ikke godkjent engang og han hinter "perfekt til banebil" osv, da er jeg nok ikke interessert. Men er nok av biler i verden. Fant denne forresten på Facebook gruppen BMW kjøp og salg Norge: Bmw 318is selges/byttes, 300km+ overhalt motor for ca 60000 siden. Må på etterkontroll der i hovedsak må byttes dempere og bremserør. Dårlige forskjermer, m-tech, sprukket framfanger, slitte sommerdekk, gode vinterdekk (hakka7) skinnseter, takluke , El vindu, sportseksos. Hbo 12000kr Håper ingen her eier denne, men sry den fronten likte jeg ikke. Fronten ligner på en gammel generasjons Subaru Impreza GT og hva er vits i å gjøre noe sånt med bilen. Hadde vært bedre å holdt den original E36 syns jeg Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hey! Det var et spark i sida til impreza GC! Kjenner en som eide den bilen.... 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hahah, den e36en der har jeg sett godt parkert i en kantstein med ødelagt felg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Ingenting galt med den Impreza'en. Er bare denne BMW'en som ser helt jævlig ut fra alle vinkler. Endret 5. februar 2015 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ingenting galt med den Impreza'en. Er bare denne BMW'en som ser helt jævlig ut fra alle vinkler. Yeap helt enig, ikke misforstå meg, sier ikke det er no gærnt med Imprezaen det er BMWen jeg hadde noe imot, jeg holdt faktisk på å kjøpe en slik Impreza GT en gang, var på visning og hele pakka. Var iferd med å betale da vi fant ut at det var ombygd 1,6L som han ikke hadde sagt hverken i annonse eller på visninga noe om, ble BMW 330i istedet. Men en kompis har hatt Impreza GT og det er en morsom bil å kjøre Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Stygt når folk gjør slikt. Hat når annonsen og bilen ser utrolig bra ut, også leser du "ombygd fra ** til **. Ikke godkjent". Spesielt når det ikke er nevnt i det hele tatt. Hadde gått på flekken. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Ikke noe fin front på E36'en nei, men om det stemmer at den har gode vinterhjul og noen andre deler man kan plukke fra den så er 12 000 overkommelig pris, spesielt om selve karroseriet er i orden og med lite rust, så kan man bygge seg en banebil. Coupe er jo generelt litt dyrere enn andre E36. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 "Hei, ser dere selger bad boy-panser og lykter til Opel Corsa - vil det passe på en BMW?" 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 "Bilen er Veldig bra for rust, for å være en tidlig modell av e46." For en pessimist som meg høres det ut som et rop om hjelp. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Jepp, høres ut som at den mottar rust med åpne armer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Hehe. Lakkerte nyrer... huff. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/result?sort=3&keyword=opc&ENGINE/EFFECT_FROM=200&ENGINE/EFFECT_TO=299 2 av 3 biler har fått skiftet girkasse Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Opel hadde jeg aldri kjøpt. En kamerat måtte først skifte girkasse så motor like etterpå i sin opel combo. Dritten hadde ikke gått 110 000 engang.. Edit: rettet opp i leif Endret 11. februar 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Greit med 80-100 lapper i pristap siden de lå på rundt 50-60k da... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Det var jo utrolig billi for en såpass ny bil med 241 hester og knappe 100K på teller uansett da... Er de helt sinnsyke problembiler eller er det bare ikke et marked for dem? Er jo knapt dyrere enn en trausig 1,9 TDi Touran med samme kilometerstand. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 http://www.finn.no/54999416 S3 + VR6 sukk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå