wha96 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Eehh... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55385801 Den der var faktisk nice! Koster ikke en slik forvandling ganske mye da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Finner sikkert en jallasjappe som gjør det der for noen tusenlapper. Ser ut som plastidip på eksteriøret, og det koster jo omtent ingenting. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Men blir slikt godkjent på en måte? Så egentlig ganske stilig ut bortsett i fra fargen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Finner sikkert en jallasjappe som gjør det der for noen tusenlapper. Ser ut som plastidip på eksteriøret, og det koster jo omtent ingenting. Noen tusenlapper? Her er vel absolutt hele karroseriet byttet ut til nyere modell, det koster nok mer enn som så, selv om det bare er glassfiber. Han kunne da virkelig spandert på seg noen spacere da, så det så bittelitt ekte ut. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Og kanskje et par speil, en bøtte med lakk og et mindre psykedelisk mønster på folien. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 My eyes!!!! Hadde jeg kjørt den der fast hadde jeg utvikla epilepsi. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Eehh... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55385801 Det der er noe av det mest rare jeg har sett.. Vet ikke om jeg skal le, grine eller hva jeg skal si etter å ha sett dette. Hurra, man kan kjøre en F10 men det er en E39 på innsiden. Jippi jeg jubler. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ja, det hele ble ganske sært spør du meg... Hadde kanskje gjort det noe bedre om det ikke var sånn fargedekor opplegg på den. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Det der er noe av det mest rare jeg har sett.. Vet ikke om jeg skal le, grine eller hva jeg skal si etter å ha sett dette. Hurra, man kan kjøre en F10 men det er en E39 på innsiden. Jippi jeg jubler. Jeg ville heller hatt en F10 som så ut som en E39. 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Det der er noe av det mest rare jeg har sett.. Vet ikke om jeg skal le, grine eller hva jeg skal si etter å ha sett dette. Hurra, man kan kjøre en F10 men det er en E39 på innsiden. Jippi jeg jubler. Jeg ville heller hatt en F10 som så ut som en E39. haha læææ forsiktig hva du ber om, resultatet kan bli merkelig hehe. Jeg trives godt med E39 uanZ åss.. E34 blir for gammelt føler jeg, E60 blir for dyrt og for mye elektronikk. E39 er perfekte generasjonen for meg.. Veldig pen bil til og med den dag i dag sies det, sammen med E46 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg synes at ting gikk ganske kraftig nedover helt siden E6x/E9x. Harde linjer og maskulint design er noe BMW burde revurdere, men det er min mening. Jeg kunne aldri funnet på å konvertere en E39 til en F10 ihvertfall. Det skal være sikkert! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) E60 er iallefall ikke pent. Så forøvrig en x3 som ikke klarte å parkere i dag. Det hadde dannet seg en is-kant mellom kjørebanen og feltet man parkerer på. Dama i sin relativt nye 4wd Bmw kom seg ikke over denne kanten.. Det som skjedde var at da hun rygget inn for å parkere så mistet det ene hjulet bakkekontakt, noe som resulterte at hun sto og vippet imens det ene dekket spant i luften. Det endte med at to jeg jobber med måtte dytten hun for at hun skulle komme seg over kanten. Hva er da vitsen med 4wd i byen? Og hva for et drittsystem har Bmw i sine biler? Jeg kunne lett parker der med min Pigeout Partner (fwd).. Edit: Shit. Feil tråd. Jaja Endret 29. januar 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 BMW's system heter vel bare xDrive, og er da permanent(?) 60% bak og 40% forran(?). Var nok heller en talentløs sjåfør fremfor talentløs bil. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Eehh... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55385801 Nå endra han annonsebeskrivelsen BMW 520i F-10 The price is for the kit. This car is just example of the company that redesign. Soon I will come with movies and more explanations about it. And yes it is 96 E39.. hadde uansett ikke kosta han over 300 kr å annonsere den som bil da lol, fail. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 E60 er iallefall ikke pent. Så forøvrig en x3 som ikke klarte å parkere i dag. Det hadde dannet seg en is-kant mellom kjørebanen og feltet man parkerer på. Dama i sin relativt nye 4wd Bmw kom seg ikke over denne kanten.. Det som skjedde var at da hun rygget inn for å parkere så mistet det ene hjulet bakkekontakt, noe som resulterte at hun sto og vippet imens det ene dekket spant i luften. Det endte med at to jeg jobber med måtte dytten hun for at hun skulle komme seg over kanten. Hva er da vitsen med 4wd i byen? Og hva for et drittsystem har Bmw i sine biler? Jeg kunne lett parker der med min Pigeout Partner (fwd).. Merk at X3 kommer som både bakhjuldrift og firehjulsdrift, så det kan være en veldig talentløs sjåfør du møtte på. Mvh Faller Lenke til kommentar
mna Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 BMW's system heter vel bare xDrive, og er da permanent(?) 60% bak og 40% forran(?). Var nok heller en talentløs sjåfør fremfor talentløs bil. Har neppe diffsperrer oginalt så kan vel i teorien spinne på bare 1 hjul. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Den var firehjulsdrift, det var fremre hjul som var i liften. Men ja, utrolig talentløs sjåfør. Ung kvinne, trolig asiatisk. Hun levde full opp til stereotypen Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Samtidig er det et faktum at ikke alle plastikk-4WD-systemer evner å fordele nok krefter i alle situasjoner. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det der er noe av det mest rare jeg har sett.. Vet ikke om jeg skal le, grine eller hva jeg skal si etter å ha sett dette. Hurra, man kan kjøre en F10 men det er en E39 på innsiden. Jippi jeg jubler. Jeg ville heller hatt en F10 som så ut som en E39. haha læææ forsiktig hva du ber om, resultatet kan bli merkelig hehe. Jeg trives godt med E39 uanZ åss.. E34 blir for gammelt føler jeg, E60 blir for dyrt og for mye elektronikk. E39 er perfekte generasjonen for meg.. Veldig pen bil til og med den dag i dag sies det, sammen med E46 Synes E34 er den fineste BMWen og/eller bilen fra den perioden jeg vet om. Er så utrolig forelsket i frontlyktene.. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Nå er plutselig annonsen til han raringen med E39->F10 annonsen blitt avvist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå