Isbilen Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Det er rekkverk for bertene, skjønner du vel. Endret 20. desember 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Hva i alle dager? En dødsfelle for de i baksete? Aldri sett før http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53552414 For å stive opp mest mulig tipper jeg, det ligner hvertfall ikke ett veltebur Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Her er noen biler fra ca samme år til ca samme pris. BMW 335d, 2008, 66k, 433.977,- BMW 750iA, 2007, 100k, 459.900,- Audi S8 5.2, 2007, 99k, 448.000,- Porsche Cayman 2.7L, 2008, 45k, 445.000,- Porsche Cayman 3.4S, 2006, 102k, 439.000,- Lancer Evo? Nei takk. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 I alle dager hun blonde berta skulle gjøre på de bildene av den porsche'n? Følger hun ikke med trenger hun ikke å være med på bildene. Lancer evo er jo svindyr, inpreza wrx sti derimot er jo billigere, til og med gamle evo'er er jo relativt stive i pris. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Hva i alle dager? En dødsfelle for de i baksete? Aldri sett før http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53552414 For å stive opp mest mulig tipper jeg, det ligner hvertfall ikke ett veltebur Veltebur er vel ikke lov å ha på registrerte biler i Norge. Bare til banebruk. Så det der er vel det meste man har lov til å gjøre for å få bilen stivere. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 De lager vel ikke Evo lenger så det er vel derfor prisen er høy? Også er det jo alt JDM og stas? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Tror ikke at produksjonstoppen har vært synderen for prisen Har vært prisa ganske høyt så lenge jeg kan huske. Interessen min startet vel med Evo VII. Pen bil, men for en pris Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Her er noen biler fra ca samme år til ca samme pris. BMW 335d, 2008, 66k, 433.977,- BMW 750iA, 2007, 100k, 459.900,- Audi S8 5.2, 2007, 99k, 448.000,- Porsche Cayman 2.7L, 2008, 45k, 445.000,- Porsche Cayman 3.4S, 2006, 102k, 439.000,- Lancer Evo? Nei takk. Tyske luksus-limoer, GT'er og Porscher treffer vel ikke heeelt samme målgruppe som den ganske kompromissløse Evo'en. En sammenlignbar bil er Subaru WRX STI, og før det (til en viss grad) Honda Accord Type R. Jeg sier ikke at Evo'er ikke er overpriset, men sammenlign i det minste med biler i samme segment. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Enig, 750 og evo har kanskje så lite felles som det går an å ha. Vil du ha tyskerflåte er ikke evo i tankene, og vil du ha rallybil er definitivt ikke et tysk krigsskip med i vurderingen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kansje litt OT, men hvordan er kraftfordelingen på en slik EVO? Subaru f.eks har jo 50\50 fordeling som standard? Noe som er forståelig med en rettstilt motor, men EVO har vel en sidestilt motor? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Enig, 750 og evo har kanskje så lite felles som det går an å ha. Vil du ha tyskerflåte er ikke evo i tankene, og vil du ha rallybil er definitivt ikke et tysk krigsskip med i vurderingen. Hvert sitt bruk ja. Men jeg tror poenget er at mange av oss hadde heller valgt en 750 eller Cayman over en Evo. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Veltebur er vel ikke lov å ha på registrerte biler i Norge. Bare til banebruk. Så det der er vel det meste man har lov til å gjøre for å få bilen stivere. Det er ikke helt korrekt. Bur skal normalt kunne tillates det, så lenge det ikke gjør inn- og utstigning vanskeligere enn normalt. I tillegg finnes det selvsagt noen unntak for biler som også har lisens, det er mulig å ha en lisensiert rallybil som bruksbil så lenge visse forutsetninger er innfridd. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Før var det en del spreke biler med bur som var tatt inn til landet som flyttegods, og de bilene var også registert med norske skilter. Fint smutthull det. Synd det ikke går lenger. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hva i alle dager? En dødsfelle for de i baksete? Aldri sett før http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53552414 For å stive opp mest mulig tipper jeg, det ligner hvertfall ikke ett veltebur Veltebur er vel ikke lov å ha på registrerte biler i Norge. Bare til banebruk. Så det der er vel det meste man har lov til å gjøre for å få bilen stivere. Det er en harness bar til 4 punktsseler. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kansje litt OT, men hvordan er kraftfordelingen på en slik EVO? Subaru f.eks har jo 50\50 fordeling som standard? Noe som er forståelig med en rettstilt motor, men EVO har vel en sidestilt motor? Evo har feilstilt motor, ja og er en forhjulstrekkbasert firetrekker som jeg liker å kalle de for. Jeg vet ikke hvordan kraftfordelingen er, men jeg vet at de har mye mer elektronikk for å hjelpe til med å få bilen framover på krevende føre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Kansje litt OT, men hvordan er kraftfordelingen på en slik EVO? Subaru f.eks har jo 50\50 fordeling som standard? Noe som er forståelig med en rettstilt motor, men EVO har vel en sidestilt motor? Evo har feilstilt motor, ja og er en forhjulstrekkbasert firetrekker som jeg liker å kalle de for. Jeg vet ikke hvordan kraftfordelingen er, men jeg vet at de har mye mer elektronikk for å hjelpe til med å få bilen framover på krevende føre. Så det er sannsynligvis mere trekk fremme? Kjører selv en Sierra 4x4, og synes det er ganske perfekt. Er vel 38% kraft på framhjulene. Endret 21. desember 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Man ble helt klart ha mer moment bak enn foran hvis det skal være skikkelig artig.. Selv har jeg vel 60% bak og da 40% foran i utgangspunktet. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 s Tyske luksus-limoer, GT'er og Porscher treffer vel ikke heeelt samme målgruppe som den ganske kompromissløse Evo'en. En sammenlignbar bil er Subaru WRX STI, og før det (til en viss grad) Honda Accord Type R. Jeg sier ikke at Evo'er ikke er overpriset, men sammenlign i det minste med biler i samme segment.Poenget var selvfølgelig ikke å finne alternative biler i samme segment. Poenget var enkelt nok å se hva man kan få til samme pris fra samme årgang. At man kan få en topputstyrt S8 med V10-er til samme pris som den japsetralla setter det virkelig i perspektiv. At EVO-en er i et annet segment endrer ikke det faktum at man må være lobotomert for å kjøpe den til den prisen. Hvis jeg skulle sammenligne med biler i samme segment, så hadde jeg enten søkt etter biler til samme pris fra rundt 2010-2011, eller fra samme år men til kr 300'. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53189799 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53189799 Første gang jeg har giddet å se en 50min lang video om noe som helst på finn.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå