Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Synes rødt er veldig pent, bare den ikke blir veldig lys. Skiller seg litt ut også. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 WR blue mica <3 Kom det som noe sjokk? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54248130 AMG-badges. Dette var rimelig sløvt for en bruktbilselger. Endret 18. desember 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Spesielt sammen med dieselmerket. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 De som setter på badges når de har en mye mindre motor skal vel bare skremme bilister som ligger bak uansett, det er litt patetisk syns jeg. Han kunne iallefall fjerna C200 og CDI når han først skulle sette på AMG. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Er det selgeren som har satt på AMG emblemet? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Det er mye mer stil over å fjerne alt av emblemer uansett. Når jeg kjøper bil er det noe av det første jeg sørger for. Jeg tar vare på de da, så neste eier kan få de på igjen.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Det er mye mer stil over å fjerne alt av emblemer uansett. Når jeg kjøper bil er det noe av det første jeg sørger for. Jeg tar vare på de da, så neste eier kan få de på igjen.. Har du noen tips for å gjøre dette uten å skade lakken? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Fiskesnøre er som regel en sikker vinner. Kombinert med en hårføner til å varme forsiktig opp først. Man varmer opp emblemene en del, men ikke til de blir alt for varme. Deretter tar man tynt fiskesnøre og drar dette bak emblemet slik at det løsner. Så er det bare å fjerne limrester til slutt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Alternativt bare bestill bilen uten emblemer så slipper du jobben? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg er ikke på et punkt i livet mitt hvor jeg bestiller fabrikknye biler. Kanskje jeg aldri kommer dit heller. 4 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Alternativt bare bestill bilen uten emblemer så slipper du jobben? Det er tingen om man kjøper splitter nytt ja. Om man som mange andre velger å kjøpe brukt funker det litt dårligere med slike tips. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Til å fjerne limrestene etterpå funker sitrusspray ypperlig. Vil man ikke gjøre det selv kan ofte et lakkverksted debadge for en halvtimes betaling. Personlig ser jeg ingen grunn til å beholde emblemene på, de er bare asymmetri og vaskehinder. Endret 18. desember 2014 av toth Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Alternativt bare bestill bilen uten emblemer så slipper du jobben?Det er tingen om man kjøper splitter nytt ja.Om man som mange andre velger å kjøpe brukt funker det litt dårligere med slike tips. På en gammel bil lener jeg meg isåfall mot hårføner/fiskesnøre. Forsiktig. Kan absolutt ikke anbefale å ta høytrykksspyler tett på og blåse av emblemet. Been there/done that. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Fjernet emblemet på en 2014 mod merce. Fiskesnøre, og en microfiber klut , tolmådighet og http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Eksteriorrengjoring/Scratch-removing-wax-36626/ aldri brukt hårføring/varmepisol. Ikke nødvendig Så ser det ut som det aldri var noe emblemer der heller. Da jeg fjernet på en 14 år gammel bil( passat) så måtte det til et par runder med scratch removing wax for å fjerne skyggene som har oppstått rundt emblemet. Endret 19. desember 2014 av S.E.R.B Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53661405 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 aldri brukt hårføring/varmepisol. Ikke nødvendig Nødvendig er det ikke, men det gjør faktisk jobben enklere i en del tilfeller. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 aldri brukt hårføring/varmepisol. Ikke nødvendig Nødvendig er det ikke, men det gjør faktisk jobben enklere i en del tilfeller. mye mindre sjanse for å ødelegge noe om man varmer det opp først. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 og den civicen? LOL fy faen for en shitbox. lykke til med 50 000 for noe som er så flaut å kjøre med. og så verdiløst i utgangspunktet 3 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 og den civicen? LOL fy faen for en shitbox. lykke til med 50 000 for noe som er så flaut å kjøre med. og så verdiløst i utgangspunktet what? Den er jo håndlaget 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå