Snylter Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 I den prisklassen klarer jeg ikke se at RS6 er et alternativ.. En E63 AMG er jo langt fetere. Den nyeste utgaven er i tillegg betydelig raskere på 0-100. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Skulle jeg hatt RS6 så ville jeg mye heller hatt den gamle modellen med V10 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50085838&searchclickthrough=true Støttes ! Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 I den prisklassen klarer jeg ikke se at RS6 er et alternativ.. En E63 AMG er jo langt fetere. Den nyeste utgaven er i tillegg betydelig raskere på 0-100. Smak og behag, jeg hadde plukket en RSx fremfor en xAMG any day. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Samme her, RS6 før en E63 AMG. Men jeg så en veldig kul liten A63 AMG i Oslo her om dagen, med en ganske stor spoiler, men samtidig ikke altfor stor, og grove kule detaljer. Hadde valgt den over en Audi S1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 A63 AMG finnes ikke, så den var nok ganske spesiell. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) A45 AMG du tenker på eller? Snerten bil ja! Hva er egentlig grunnlaget for at Audi gikk vekk fra V10 i RS6? Med tanke på at de bare kunne brukt V10'eren fra Huracan. V10'ere er virkelig undervurdert i mine øyne. Rå kraft og rå lyd. Rett og slett for å minske utslipp og forbruk? Endret 4. november 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 A45 AMG ja, gikk litt fort i svingene der ja. Nå som noen endelig er litt enige med deg Snylter må du ta vare på den "vennskapen" ;-) Lenke til kommentar
T-create Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 E36 AMG er overvurdert bil. Kjenner noen som kjørte det , de ble aldri fornøyd. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 E36 AMG er overvurdert bil. Kjenner noen som kjørte det , de ble aldri fornøyd. Og hvorfor komme trekkende med en gammel E36? Hva i all verden har det med saken å gjøre? 1 Lenke til kommentar
T-create Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Er ikke enig med deg at den er langt fetere. Elendig bil, og dessuten forferdelig og se på . Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Før var jeg helt forelsket i W211, spesielt baklysa. Er forsatt forelsket, synes personlig det er de fineste av alle E-klassene som er laget. Ellers føler jeg meg veldig rar for å si dette, men jeg synes Mercedes R-class er utrolig stilig i utseendet også. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Er ikke enig med deg at den er langt fetere. Elendig bil, og dessuten forferdelig og se på . Men hvorfor komme trekkende med E36 AMG? Jeg har ikke sagt noe som helst om den.. E63 AMG er noe helt annet enn E36. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Før var jeg helt forelsket i W211, spesielt baklysa. Er forsatt forelsket, synes personlig det er de fineste av alle E-klassene som er laget. 211 var etter mitt syn den fineste E-klassen inntil faceliften av 212 kom. 211 er gode biler også, men en del tekniske løsninger var nok litt for avanserte ut fra datidens teknologi. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Apropos Ascona B her er en på (oppå) steroider Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Før var jeg helt forelsket i W211, spesielt baklysa. Er forsatt forelsket, synes personlig det er de fineste av alle E-klassene som er laget. 211 var etter mitt syn den fineste E-klassen inntil faceliften av 212 kom. 211 er gode biler også, men en del tekniske løsninger var nok litt for avanserte ut fra datidens teknologi. Synes 212 ser for "sinna" ut, som om Mercedes "hermer" etter Audi/BMW. Liker gamle Mercer, spesielt 211. Ser eksklusiv og litt sporty ut, og ikke for overdrevent etter min smak. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Synes 212 ser for "sinna" ut, som om Mercedes "hermer" etter Audi/BMW. Liker gamle Mercer, spesielt 211. Ser eksklusiv og litt sporty ut, og ikke for overdrevent etter min smak. Tenker du det om faceliften også? Pre-facelift synes jeg bare ser merkelig ut.. Men faceliftfronten er jo bare nydelig. Det er ganske sannsynlig at min neste bruksbil blir en 212.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Hepp! De siste dagene har det vært litt mye offtopic denne tråden. Ønsker dere å diskutere diverse bilrelatert løst og fast har vi en mer egnet tråd ved navnet Bilkafeen. Endret 4. november 2014 av Hansien Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52677795&searchclickthrough=trueHehe fine felger! EU kotroll ser litt feil ut og Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Holdt på å si kanskje noe for Snylter, men så så jeg det var diesel Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Åhhh faaan har så lyst på den her! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53308029&WT.synd_type=finnbox Så når jeg spørte han hva som skulle te for å få godkjent bilen, så svarte han: "Hei jeg er ikke helt sikker" whaaaat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå