Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke du har noe pung lenger da fordi den blir liggendes igjen stedet der du tråkket fullt jern.

Uansett er GT-R på drømmebil-listen, sammen med enten en Audi RS6 Avant eller en RS7, klarer ikke helt bestemme meg enda. Alle 3 er jo forøvrig ypperlige familiebiler, ungene vil aldri være sene til skolen igjen ;)

Endret av Poopadoop
Lenke til kommentar

Kanskje han bare ikke hadde lært deg at bikkja skal i bagasjerommet, og at bikkja må vaskes av og til. Skal ikke si noe negativt til E63 AMG, men personlig når det kommer til Audi vs Mercedes (da snakker vi om nye 2014 modeller) er jeg mer fan av utseendet til Audi. Ellers har jeg ikke sett på prisene og prisforskjellene, slikt ser jeg ikke på når jeg nevner en "drømmebil"

Lenke til kommentar

Hunder i en E63!? :( Vi har en firmabil på jobben som er helt ødelagt på grunn av at han ene kjørte rundt med bikkja si i bilen. Det lukter helt forferdelig. Det stinker enda, over et år etter at han sluttet :yucky:

Hvorfor ikke liksom?

Min nåværende bil, en E500 4Matic har jeg med meg hunder i støtt og stadig.. De er da selvsagt i buret bak i bagajerommet og der trives de godt.

Det lukter ikke noe særlig hund i bilen så vidt jeg kan kjenne..

Kanskje han bare ikke hadde lært deg at bikkja skal i bagasjerommet, og at bikkja må vaskes av og til. Skal ikke si noe negativt til E63 AMG, men personlig når det kommer til Audi vs Mercedes (da snakker vi om nye 2014 modeller) er jeg mer fan av utseendet til Audi. Ellers har jeg ikke sett på prisene og prisforskjellene, slikt ser jeg ikke på når jeg nevner en "drømmebil"

E63 AMG er rett og slett heftigere enn det meste.. Men jeg tror jeg skal vente til -14 modellen kommer ned i en akseptabel pris før jeg handler, 4Matic er ikke en dum ting..

Hunden skal gjerne ikke vaskes så ofte, en gang i året holder i massevis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...