Ar`Kritz Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Og verre kan det bli: 0-300 på 7,56 sekunder MÅ jo kile litt i pungen... Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Tror ikke du har noe pung lenger da fordi den blir liggendes igjen stedet der du tråkket fullt jern. Uansett er GT-R på drømmebil-listen, sammen med enten en Audi RS6 Avant eller en RS7, klarer ikke helt bestemme meg enda. Alle 3 er jo forøvrig ypperlige familiebiler, ungene vil aldri være sene til skolen igjen Endret 31. oktober 2014 av Poopadoop Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg vet om utrolig mye annet som er mer interessant enn en plastrakett til en drøy mill. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 RS6 koster mer enn 2 mill Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 RS6 koster mer enn 2 mill okei Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg vet om utrolig mye annet som er mer interessant enn en plastrakett til en drøy mill. Hva står på toppen av din "bil-til-en-mill"-liste? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 En ca 2009-modell E63 AMG er et hett tips. Eller en ca et år gammel E500 4Matic. Stasjonsvogn selvfølgelig, er greit å ha en bruksbil hundene kan være med i. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hunder i en E63!? Vi har en firmabil på jobben som er helt ødelagt på grunn av at han ene kjørte rundt med bikkja si i bilen. Det lukter helt forferdelig. Det stinker enda, over et år etter at han sluttet Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Kanskje han bare ikke hadde lært deg at bikkja skal i bagasjerommet, og at bikkja må vaskes av og til. Skal ikke si noe negativt til E63 AMG, men personlig når det kommer til Audi vs Mercedes (da snakker vi om nye 2014 modeller) er jeg mer fan av utseendet til Audi. Ellers har jeg ikke sett på prisene og prisforskjellene, slikt ser jeg ikke på når jeg nevner en "drømmebil" Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Du sier det nok bare fordi Snylter kjører merce da Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Nei absolutt ikke. Det er det siste mennesket jeg ønsker å være enig med Jeg sier det fordi jeg hater auda og gamlingen kjører merce =) Men den merca liker nok ikke snylter for den har dieselmotor :O 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hunder i en E63!? Vi har en firmabil på jobben som er helt ødelagt på grunn av at han ene kjørte rundt med bikkja si i bilen. Det lukter helt forferdelig. Det stinker enda, over et år etter at han sluttet Hvorfor ikke liksom? Min nåværende bil, en E500 4Matic har jeg med meg hunder i støtt og stadig.. De er da selvsagt i buret bak i bagajerommet og der trives de godt. Det lukter ikke noe særlig hund i bilen så vidt jeg kan kjenne.. Kanskje han bare ikke hadde lært deg at bikkja skal i bagasjerommet, og at bikkja må vaskes av og til. Skal ikke si noe negativt til E63 AMG, men personlig når det kommer til Audi vs Mercedes (da snakker vi om nye 2014 modeller) er jeg mer fan av utseendet til Audi. Ellers har jeg ikke sett på prisene og prisforskjellene, slikt ser jeg ikke på når jeg nevner en "drømmebil" E63 AMG er rett og slett heftigere enn det meste.. Men jeg tror jeg skal vente til -14 modellen kommer ned i en akseptabel pris før jeg handler, 4Matic er ikke en dum ting.. Hunden skal gjerne ikke vaskes så ofte, en gang i året holder i massevis. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Er dette den nye bilcafeen? Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 RS6 koster mer enn 2 mill Hvor mye mer ny? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51518029&searchclickthrough=true Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Den der er bruktimport så vet ikke. Men forvent ca 2,1 mill prislapp på de der.. Endret 3. november 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 40 HK ekstra pga. av oppgradert eksosanlegg til bilen syns jeg var ett passe høyt antall, men stemmer sikkert Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 I prosent er det ikke så mye, og på en turbomotor ikke så usannsynlig. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 40hk økning pga oppgradert eksosanlegg er ikke usannsynlig det. 2wd-utgaven av bruksbilen min vet jeg at man har målt så mye som 25hk økning på kun ved å bytte eksosanlegg, og det er en sugemotor.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Skulle jeg hatt RS6 så ville jeg mye heller hatt den gamle modellen med V10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå