Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Kan dere skjønne hva folk tenker på når de velger å la sånne biler som dette gå på skroten? Altså, nå er ikke dette en bil som veldig mange er interessert i, men det er relativt lite som må gjøre for å få den godkjent til 2 nye år. Og den ser ikke minst bra ut på bildene og har en lav km. stand. Allikevel skriver de at den skrotes om ikke noen kommer med 10 lapper snart.

Synd. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jupp, jeg syns det er helt greit men igjen det er meg. Viser at denne amerikanske bilen er den god for en skikkelig burnout som mange amerikanske "muskelbiler" slik som denne nesten burde kunne. Men ja herjing med bil og spesielt vise dette i annonse enten med bilder eller video ses generelt på som ikkje brå.

Men folk er forskjellige, noen liker det, andre ikke. Men man finner jo fort uansett ut om eieren ved å lese og se bilder at han er jo en som kan skru og holde bilen vedlike, og i en gammel bil til over 300 tusen skulle det bare mangle at den kommer i kjørbar stand.

Lenke til kommentar

BMW med 8er blir ganske stusselig i forhold til den ja.

Det er jo så herlig med en god gammel amerikansk V8 med smått ukultivert gange og skikkelig bøllete oppførsel.

Burnout med en slik bil er ikke noe stress, og ville ikke påvirket meg om jeg var interessert i å kjøpe.. Hadde det vært en eller annen plastrakett med video av børning i annonsen ville jeg vært langt mer skeptisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

BMW med 8er blir ganske stusselig i forhold til den ja.

Det er jo så herlig med en god gammel amerikansk V8 med smått ukultivert gange og skikkelig bøllete oppførsel.

Burnout med en slik bil er ikke noe stress, og ville ikke påvirket meg om jeg var interessert i å kjøpe.. Hadde det vært en eller annen plastrakett med video av børning i annonsen ville jeg vært langt mer skeptisk.

Du kan ikke si det på den måten som drar "alle" BMW V8ere over en kam da, 540ien min er faktisk ikke såå stusselig :p Jeg har litt tuning og innmaten i katalysatoren er fjerna og sveist opp på nytt så min er en skikkelig brøler faktisk, folk har sagt de trodde det var amerikaner når jeg kom. Men jeg kjører sikkert fra Chargeren på landevei med 400 hk når jeg har 300 hk, i tillegg til coilovers sitter den bra på veien, feite felger/dekk, servo på ratt, osv osv.. Amerikaneren blir jo tung og rar å kjøre med mindre den er stiva opp no jææævlig (noe han skrev at den ikke var), har ikke servo på rattet, store dekk osv, amerikansk teknologi er gammelt,.. Det er det fortsatt litt idag men har blitt noe bedre.

Prøver ikke å si nå at min bil er bare såå mye bedre, skjønte poenget ditt. Men syns det fortjente å komme fram at ikke alle 540i/M5 er like. Men ja Amerikaner er mer Bad-ass looking, og ja en normal "typisk" BMW V8er blir helt diskret i forhold og det er jeg helt enig i, for selv om jeg har BMW så er fortsatt en av yndlingene mine Charger / Eleanor GT500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...