Kronidioten Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Kan dere skjønne hva folk tenker på når de velger å la sånne biler som dette gå på skroten? Altså, nå er ikke dette en bil som veldig mange er interessert i, men det er relativt lite som må gjøre for å få den godkjent til 2 nye år. Og den ser ikke minst bra ut på bildene og har en lav km. stand. Allikevel skriver de at den skrotes om ikke noen kommer med 10 lapper snart. Synd. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Wow, nesten så det hadde vært verdt å kjøpe den. Er ikke akkurat noe tapsprosjekt. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Nei... Om 3 år og 2 måneder er den veteran også. E: Eller var det Toyota'n du tenkte på? Endret 24. oktober 2014 av Krapylen Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Man kan jo tenke miljø og sikkerhet også. Bilpark hvor 90% er 2014-modeller ville nok blitt noe annerledes en i dag. Strøken bil da, hadde kjøpte den på stedet om det var i min by. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) åhohoho.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52283207&searchclickthrough=true edit: Nå er jeg som sagt BMW mann med V8 motor, men sjekk ut den videoen nederst i annonsen!! åå fyttihææælvette for en RÅ lyd! Har ikke noe problem å høre slik lyd på noe som helst tidspunkt på døgnet Endret 25. oktober 2014 av James Bond Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Egentlig ingen stor fan av eldre amerikanere, men Charger blir aldri feil. Rå bil! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Skal du selge en bil så er ikke en burnout-video den beste salgs-strategien. Den tåler det sikkert fint, men man begynner å undre litt på hvilken behandling den fikk av eieren opp gjennom tiden. 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jupp, jeg syns det er helt greit men igjen det er meg. Viser at denne amerikanske bilen er den god for en skikkelig burnout som mange amerikanske "muskelbiler" slik som denne nesten burde kunne. Men ja herjing med bil og spesielt vise dette i annonse enten med bilder eller video ses generelt på som ikkje brå. Men folk er forskjellige, noen liker det, andre ikke. Men man finner jo fort uansett ut om eieren ved å lese og se bilder at han er jo en som kan skru og holde bilen vedlike, og i en gammel bil til over 300 tusen skulle det bare mangle at den kommer i kjørbar stand. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 BMW med 8er blir ganske stusselig i forhold til den ja. Det er jo så herlig med en god gammel amerikansk V8 med smått ukultivert gange og skikkelig bøllete oppførsel. Burnout med en slik bil er ikke noe stress, og ville ikke påvirket meg om jeg var interessert i å kjøpe.. Hadde det vært en eller annen plastrakett med video av børning i annonsen ville jeg vært langt mer skeptisk. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Den har jo tilogmed linelock, altså han kan stå på frambremsa å børne uten at bakbremsen "fungerer" Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 En god, gammel V8 blir bare det nest råeste hva eksoslyd angår, etter min mening. På topp kommer Lamborghini's V12'ere: Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ehh uhh... Need for speed undeground 2 etterligning? http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=51002619 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Lol, er det passasjeren foran som skal følge med på turbotrykket? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Og helst ikke ha behov for airbagen... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Da har vi sett det også. Ser for meg en spenstig etterkontroll også, er sikker på veitrafikk stasjonen vil elske bilen og bruke ord som #GolfMedDeRetteRmodifikasjoner #yolo. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 BMW med 8er blir ganske stusselig i forhold til den ja. Det er jo så herlig med en god gammel amerikansk V8 med smått ukultivert gange og skikkelig bøllete oppførsel. Burnout med en slik bil er ikke noe stress, og ville ikke påvirket meg om jeg var interessert i å kjøpe.. Hadde det vært en eller annen plastrakett med video av børning i annonsen ville jeg vært langt mer skeptisk. Du kan ikke si det på den måten som drar "alle" BMW V8ere over en kam da, 540ien min er faktisk ikke såå stusselig Jeg har litt tuning og innmaten i katalysatoren er fjerna og sveist opp på nytt så min er en skikkelig brøler faktisk, folk har sagt de trodde det var amerikaner når jeg kom. Men jeg kjører sikkert fra Chargeren på landevei med 400 hk når jeg har 300 hk, i tillegg til coilovers sitter den bra på veien, feite felger/dekk, servo på ratt, osv osv.. Amerikaneren blir jo tung og rar å kjøre med mindre den er stiva opp no jææævlig (noe han skrev at den ikke var), har ikke servo på rattet, store dekk osv, amerikansk teknologi er gammelt,.. Det er det fortsatt litt idag men har blitt noe bedre. Prøver ikke å si nå at min bil er bare såå mye bedre, skjønte poenget ditt. Men syns det fortjente å komme fram at ikke alle 540i/M5 er like. Men ja Amerikaner er mer Bad-ass looking, og ja en normal "typisk" BMW V8er blir helt diskret i forhold og det er jeg helt enig i, for selv om jeg har BMW så er fortsatt en av yndlingene mine Charger / Eleanor GT500. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Bilene kan ikke sammenlignes, det eneste de har til felles er antall sylindre, så det er ikke vits å prøve. Selvfølgelig har BMW'en din bedre kjøreegenskaper enn en gammel (og kanskje også en ny) Charger. Det var ikke en del av poenget, var det vel? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Eldre amerikanere er stort sett "all show and no go". Hestekrefter og sylindrer er imponerende tall, men det er ubrukelig på en tung bil som ikke kan svinge, og med et resterende drivverk som ikke klarer å bruke kraften effektivt. On-topic: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51812079 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Baken er vel forlenget. Ser ut som en likvogn. Ikke rart at selgeren har lagt ut bilen på grunn av plassmangel. Endret 26. oktober 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå