Strato Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det er jo ikke bare tesla som går på strøm. Leaf er billig og veldig bra... Fordelen forsvinner i 2017 eller når antallet el-biler når 50.000 og det kommer ikke til å ta lang tid Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvis skaden bak ikke skyldes råkjøring, men som han hevder en påkjørsel bakfra i rundkjøring - hvorfor i all verden har han ikke fått fikset dette gratis på forsikringen til den som kjørte på ham? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det er jo ikke bare tesla som går på strøm. Leaf er billig og veldig bra... Fordelen forsvinner i 2017 eller når antallet el-biler når 50.000 og det kommer ikke til å ta lang tid I siste nummer av Autofil kom Leaf sist i test mot Kia Soul, VW E-Golf og BMW i3 Golf var generelt god på alt og ble testvinner. BMW var veldig kjapp i aksen, og ellers ganske spesiell, samt litt dyr. Kia var nyskapende og særegen design. Begynner jo å dra på årene Leafen, er vel en 4 år siden den kom nå. Fortsatt er det vel en god allrounder til en gunstig pris, er det ikke 190 for en ny en nå? 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Golf ser ut som en bil. Det er verdt en del penger i seg selv... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Mine foreldre har lyst på en E-Golf til Våren. Så blir Merca en bil vi brukler enten til langtur eller dra på meg henger^!^ Lenke til kommentar
Strato Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Golfen er fin ja! Hvorfor må det absolutt se ut som en elbil?!?! Haha Golfen skiller seg ut ved å se ut som en bil! 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52480384 Teslaen til Olav fra Nattpatruljen. Tøffesten teslaen jeg har sett! Men de samme fæle setene som i alle Teslaer jeg har sett i hvert fall. De ser rett og slett ikke gode ut. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Synderen stakk av. Han fikk ikke kjørt etter, var for mye downforce på kebabtralla. Og kebabgrillen som stod på baki og gikk rundt som var kobla opp til aggregatet som også lå baki gjorde bilen enda mer baktung. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52480384 Teslaen til Olav fra Nattpatruljen. Tøffesten teslaen jeg har sett! Men de samme fæle setene som i alle Teslaer jeg har sett i hvert fall. De ser rett og slett ikke gode ut. Må ikke glemme at Tesla er amerikansk, og leveres med typisk fantastisk amerikansk byggekvalitet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det kan se ut som om det er litt dissens om byggekvaliteten på Tesla-modellene ja. Jeg har vel egentlig ikke noe å mene om det, men de setene er ikke jeg imponert over. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Utseendet på seter er da revnende likegyldig. Når det er sagt, så kommer den nye utgaven også med nye seter. Det er nok ikke uten grunn. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Kjørte aktivt med en Tesla forleden. Man må holde seg godt fast i rattet, ja, for setet holder deg ikke på plass. Skal unngå å vitse om feite amerikaskinker, men man kan begynne å lure.. 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Utseendet på seter er da revnende likegyldig. Når det er sagt, så kommer den nye utgaven også med nye seter. Det er nok ikke uten grunn. Det er jo ikke utseendet jeg har noe mot, det er nok hvordan de er å sitte i. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Synderen stakk av. Han fikk ikke kjørt etter, var for mye downforce på kebabtralla. Og kebabgrillen som stod på baki og gikk rundt som var kobla opp til aggregatet som også lå baki gjorde bilen enda mer baktung. There's no such thing as too much downforce! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=52586559&searchclickthrough=true Hvis det er mulig å få skilter på den der, er jeg smått fristet .. 4 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvor er resten av bilen? 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Bra vinterdekk med pigg? Bra som i mye mønster og 10-20 år gammel gummi? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Kanskje det er nye Biltema-ballongdekk med skrupigger. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Golfen skiller seg ut ved å se ut som en bil! Nei Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Blir spennende å se hvordan bruktprisene utvikler seg over tid iallefall. Jeg har snust litt på denne, men prisene må ned betraktelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå