Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjipe med treratt er vel at man ikke får rattvarme i de..

Og rattvarme har blitt et absolutt krav for meg på en bruksbil.

Nyeste S-klasse har (delvis) treratt, men selvsagt varmemulighet. Men jeg vet ikke om det bare er de skinntrukne delene som blir varme, eller hele rattet ...

Lenke til kommentar

Ser mye rart på finn, men denne måtte jeg faktisk poste her.

 

Han har lagt ut en video av hvordan han pusser opp og han kan få litt cred for noe av sveisingen, men resten? Dafuq? Chippa 316i som "går godt" med 250k på telleren? Og alle de episke smådetaljene? Som "M3", "gull"-interiør og griller i skjermene? Tror han at det er mulig å få 40k for den?

 

EDIT:typo

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Ser mye rart på finn, men denne måtte jeg faktisk poste her.

 

Han har lagt ut en video av hvordan han pusser opp og han kan få litt cred for noe av sveisingen, men resten? Dafuq? Chippa 316i som "går godt" med 250k på telleren? Og alle de episke smådetaljene? Som "M3", "gull"-interiør og griller i skjermene? Tror han at det er mulig å få 40k for den?

 

EDIT:typo

Har han sveiset fast takluka? o.0

Lenke til kommentar

Nekter ikke å forstå noe som helst jeg, skjønner selvfølgelig at det koster mye penger å gjøre den jobben som er gjort på bilen.

 

Problemet er at man bygger ting etter spesielle ønsker og behov og det kan bli vanskelig å finne riktig kjøper som vil verdisette tingene på lik linje som du gjør. Det er dessverre en gang sånn at en ting er verdt det folk er villige til å gi og ikke nødvendigvis mengder penger og arbeid som har blitt lagt inn.

Lenke til kommentar

Det koster å bygge motor som er så heftig, mange nekter å forstå det. Prøv selv så vil du se at kronene FLYR.

Ikke bare motor. Understell og drivlinje har og sin voldsomme pris skal dette faktisk tåle de 700 hestene.

Sist jeg så på girkasse til bil med over 600hk,hvor girkassa skulle tåle missbruk av disse hestene var prisen på 90.000,- men man måtte fortsatt tilpasse clutchhus og slikt selv.

Coiloversene jeg hadde på Skyline fant jeg ut at hadde en nypris på 45-50.000,- i Sverige, og dette var ikke toppmodellen til Øhlins engang.

 

Så om denne bilen er bygget slik som den beskrives som vil jeg si 700.000, - er en real pris.

Lenke til kommentar

Nei da lever man i en egen verden, greit at bilen er ett smykke og er verdt en del mer enn mange andre Z32 der ute, men 700? OH HELL NO!

Blir som en kollega av meg da, som har en R33 GT-R som er god for 900, skal han selge den for 700 lapper når den blir registrert den også da eller?
Han har tenkt seg 250 000 for den..

Lenke til kommentar

Ser mye rart på finn, men denne måtte jeg faktisk poste her.

 

Han har lagt ut en video av hvordan han pusser opp og han kan få litt cred for noe av sveisingen, men resten? Dafuq? Chippa 316i som "går godt" med 250k på telleren? Og alle de episke smådetaljene? Som "M3", "gull"-interiør og griller i skjermene? Tror han at det er mulig å få 40k for den?

 

 

Chippe en bil uten turbo, er det effektøkning i det da, kanskje 5%?

Og fyren har hatt bilen i ca 4 uker og "har mistet interessen" for den? Ja, akkurat...

 

En annen ting er jo den klassiske finn.no-opplysningen der man under selgernavn skriver "selger" istedenfor navnet. Dette er vel i rundt regnet 98% av tilfellene utlendinger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...