Takkformeg Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 *hvilken eller hvaslags! 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Tror det bare er for kødd/trollzing der og da Tviler på noen normale kjører rundt sånn på bilene sine, selvom noen skrullinger sikkert gjør det En i det tidligere garasjeanlegget jeg parkerte i hadde en så liten Toyota Urban Cruiser. Den hadde eier satt på ett V8 merke på.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Ikke akkurat en bil-annonse, men det er greit å ha et ratt med integrert ved når fyresesongen nærmer seg. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52381195&searchclickthrough=true&searchQuery=e39 Endret 10. oktober 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Satse på at det er ekte ved og ikke bare plastved! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Mener BMW bruker ekte finér, men vet ikke hvor godt lakken brenner. Om du ikke tenker så mye på miljøet så kan du bare kaste hele rattet i peisen, bare pass på at airbagen ikke går av. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=52321236 ...cool man Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Mener BMW bruker ekte finér, men vet ikke hvor godt lakken brenner. Om du ikke tenker så mye på miljøet så kan du bare kaste hele rattet i peisen, bare pass på at airbagen ikke går av. Snakket med en taxisjåfør som kjørte Merce. Han foretrakk ratt med treinnlegg, var visstnok en del mer behagelig å holde i over lengre tid enn vanlig ratt. Vil tro han visste hva han snakket om siden de kjører svært mye. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Mener BMW bruker ekte finér, men vet ikke hvor godt lakken brenner. Om du ikke tenker så mye på miljøet så kan du bare kaste hele rattet i peisen, bare pass på at airbagen ikke går av. Snakket med en taxisjåfør som kjørte Merce. Han foretrakk ratt med treinnlegg, var visstnok en del mer behagelig å holde i over lengre tid enn vanlig ratt. Vil tro han visste hva han snakket om siden de kjører svært mye. Mitt ratt ligner veldig på ved-rattet. Jeg vet ikke hva som er så behagelig med det, men det er helt greit å holde i. Jeg er ikke så fryktelig glad i lister av tre, spesielt ikke på eldre Mercedeser der det blir alt for overdrevet. Et annet problem er at det blir solskadet over tid, så man får mange små sprekker i lakken. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Hmm kanskje handle meg det rattet? xD Forresten, de "rillene" på skjermene på 200sx'en minna ikke de fælt om de man finner på skjermene på BMW Z3 ? Endret 10. oktober 2014 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det kjipe med treratt er vel at man ikke får rattvarme i de.. Og rattvarme har blitt et absolutt krav for meg på en bruksbil. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Har ratt i tre i min Mercedes,eneste minuset er om vinteren da treet blir iskaldt når du starter tidlig på morningen.ratt i skinn slites fort hvis bilen kjøres mye.Spesielt hvis sjåføren bruker hudkrem,opplever det på min arbeidsbil da min sjåfør sliter med tørrhud og da blir ratt ødelagt etter 80000km. Endret 10. oktober 2014 av Fictivision Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Varme i rattet.. Haha Husker en på plassen jeg var lærling bedømte bilene til folk på om de hadde varme i rattet eller ikke etter at han selv fikk seg det.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Så... det er greit å fryse så lenge man er varm på hendene? Det heter kupevarmer, og det er ingen nyhet... 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Eneste jeg trenger er rompevarme. Hendene mine kan jeg bare holde inntil ventilasjonen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Sorry, varme i rattet er som en våt drøm her, elsker det. Skulle ønske jeg hadde det i Volvoen, den tullingen som fant ut at alu innlegg var en god ide burde vært skutt, for det er KALDT om vinteren....! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Rumpegrill trenger jeg ikke, men rattvarmen er helt genial. I setet er ventilasjon det viktigste. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Skinnseter på vinteren uten raugrill? Nei takk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Rompe > hender Før jeg blir anmeldt for medvirkning til Off-topic: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52340871 660 000km Endret 11. oktober 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg kunne absolutt tenkt meg varme i rattet da jeg fryser veldig lett på fingrene etter militæret mistenker jeg. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Kunne heller tenkt meg ventilasjon i rattet og setet de gangene henda mine og ryggen lekker svette Endret 11. oktober 2014 av Poopadoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå