Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ubrukelig nei, ser på det som en utfordring! :D

Kjørt laaaavt før, det var greit da.. Men nå som jeg snart runder 30 så har jeg ikke behov for så fryktelig lav bil lengre føler jeg.. Har riktignok for lav akkurat nå selv, men det er pga en feiljustering jeg gjorde på coiloverene mine som jeg ikke har rukket å få fikset ennå :)

Lenke til kommentar

Megabusa ute for salg.

Jeg kjenner godt den "forrige eieren for 4 år siden" og har sittet på ved flere anledninger han hadde bilen (og faktisk dyttet den igang :p ). Det er ganske synd at han som kjøpte bilen ikke fikk den i stand og at den bare har stått lagret i en garasje hele tiden.

Bilen har en herlig lyd og følelsen av å sitte så nærme bakken er fantastisk. Trenger ikke å nevne at det var mange hoder som snudde seg med et stort glis. Enda motoren har småfusket hele veien var det enormt skyv ved 6-7k RPM, så tanken på at den uten fusk har turtallsperre på 11k er ganske drøy. Sekvensiell kasse og motorsykkelclutch trenger litt tilvenning, men dennr bilen i stand vil virkelig være en opplevelse. Tråkker du gassen i bånn i ett-to sekunder i 50 sonen kan du si farvel til førerkortet.

Lenke til kommentar

Mulig en kamerat av den skal kjøpe den og la meg konvertere den til noe hissig :-D

Tar jeg ikke feil har den bilen der rast motor en gang tidligere også..

Lurer på om det er den bilen jeg pisket grundig rundt for en del år siden, da med campingvogn bak.

Rå sak. Virkelig begynt å få en fin prislapp disse også!

Disse UR-Quattroene koster gnaske nøyaktig det samme nå som da jeg begynte å vurdere en for første gang.. Det er vel snart 20 år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...