Slettet--- Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Håper dere har 5-punkts og veltebur. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 400 hester i 1.6l civic! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47478421&searchclickthrough=true Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47547414&searchclickthrough=true Den har nok kommet hjem. Er jo ur regget. 1 Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 registrert med 65 hester så vidt jeg kan se Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 66 kw er den registrert med. altså 90 hester. Orginalt en 1,4 . Sikkert gøy å møte veivesenet med den der ja. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Apropos rettskrivning: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47253410&searchclickthrough=true ÉN setning er uten skrivefeil, og dette er en forhandler! Tillitsskapende... Forresten: Bilen "kommer over alt". Høres...klissete ut Endret 2. april 2014 av Hugo_Hardnuts 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 BLIT SKIFTET STRØMJULLA +FRIJUL PÅ DINAMO+++,JULAGER PÅ STÅTTDAMPERE FOREN BEGGE+++ Du trenger ikke å skrike.. Og.. What The Actual Fuck ? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Alle kan jo åpne forretning, krever ingen kunnskap til verken bil eller norsk Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Hvor ser du at det er forretning? Selger "Jonas", og "selges grunnet overgang til ny bil" indikerer privat.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Er nok jeg som rotet gitt. Hadde flere faner oppe, så har tydeligvis blandet samme to annonser. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47359920&searchclickthrough=true En noe uvanlig motor å ha i en B5, er nok greit kult å gi på bortover gata å høre 5eren brøle:) Endret 3. april 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Dumt det funker bare frem til neste eu-kontroll.. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Dumt det funker bare frem til neste eu-kontroll.. Er bare å ringe og få den godkjent 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ja, det funker for en del, men det er jo ikke alle som har slike kontakter. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ja, det funker for en del, men det er jo ikke alle som har slike kontakter. så muggen som du er så er du altså ikke en av dem 3 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hadde en bil som var ombygget med annen motor på EU uten at de sa noe som helst på det.. Ett merkseverksted og ingen kontakter.. Alt er mulig, men de har vel blitt strengere med åra Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Hadde en bil som var ombygget med annen motor på EU uten at de sa noe som helst på det.. Ett merkseverksted og ingen kontakter.. Alt er mulig, men de har vel blitt strengere med åraPå EU kontroll sjekker dem som oftest bare etter lekkasje fra motor. De bryr seg sjelden om å skjekke at det er korrekt motor som står i. Om man skulle kræsje, og forsikringsselskapet begynner å lukte på bilen derimot.. Endret 4. april 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg opplevde en gang at en hos NAF Sandvika styra fælt med en Volvo 760 Turbo jeg hadde.. Han var helt sikker på at det var byttet til uoriginal motor, og mente dette måtte godkjennes.. Bilen hadde original motor med effektuttak tilsvarende det som ble levert på årsmodellen før min. At en 4-sylindret motor er byttet ut med en 5er er nok noe det gjerne legges merke til, det er også slik at kontrolløren skal se etter synlige tegn på trimming eller økning av effekt.. Men joda, jeg kan ta en telefon for å få godkjent bil jeg, har faktisk gjort det noen ganger.. Men som regel leverer jeg bilen til kontroll da jeg mener det er en grei ting å gjøre. Mercedesen ble kontrollert uten feil og mangler for en ukes tid siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå