Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med en slik kilometerstand faller den vel lett mellom to stoler tenker jeg..

Litt mye for å være samlerobjekt, og litt lite for å være en bil man føler man kan bruke..

Jeg tror aldri jeg hadde nærmet meg en bil som i snitt hadde gått mindre enn 1500 km i året i 22 år. Det *er* samlerobjekt-lavt.

Lenke til kommentar

Vil ikke si at det er så lavt. Dette er ikke en av de tidligere, og litt "kjipere" Delta-modellene, men en av de siste og kraftigste (er vel 1. gen Evo). Da i tillegg til å være preget med Martini-dekaler. Det er som nevnt en legende, og den har mest sannsynlig bare blitt brukt som et eyecandy-objekt i en garasje og på utstillinger.

Lenke til kommentar

Hvor mye drivstoff bruker slike "på mila"?

Har hørt forsvarets BV Volvo beltevogner som selges , bruker rundt 25 liter(?) i ulendt terreng. :confused:

(uten sammenligning forøvrig)

Jeg har også hørt det, men lurer på om det er et feltrykte. Leste at en som holdt på å restaurere en BV 202 (den gamle typen med bensinmotor) hadde regnet ut drivstofforbruket til 6-8 liter/mil ut fra kjøreboka som fulgte med. Folk som eier disse doningene hevder også at drivstofforbruket på vei er høyere enn i ulendt terreng, siden man på vei kjører med langt høyere turtall.

Meeeeeen, dette er kanskje OT :p

Lenke til kommentar

hadde regnet ut drivstofforbruket til 6-8 liter/mil ut fra kjøreboka som fulgte med. Folk som eier disse doningene hevder også at drivstofforbruket på vei er høyere enn i ulendt terreng, siden man på vei kjører med langt høyere turtall.

6-8 liter høres mer "normalt" ut. Sett at mange BV selges med ekstra-montert bensintank. Kan fort bli et kostbart "leketøy"

Lenke til kommentar

Pent holdte, originale E-36'er må da bli sjeldne samleobjekter etter hvert, tatt i betraktning hvor mange av dem som "bygges om" (les: ødelegges) til harry kebabtraller.

Stemmer! Begynner å bli lenge mellom de ordentlig fine eksemplarene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...