exs Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null hva var problemet med denne annonsen ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null hva var problemet med denne annonsen ? 325 000 er litt drøyt for en 22 år gammel bil? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Næsj. Alder har vel ingenting å si. Det er verdien som har noe å si. Og den der er sikkert verdt alle penga. Kanskje litt rart sagt, men den er sikkert verdt det. Endret 30. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen andre som opplever systemfeil hos Finn? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null hva var problemet med denne annonsen ? Kan ikke huske at jeg har nevnte noen problem? Synes bare det var en dritfin bil, og hadde jeg hatt økonomien til å ha en slik som "søndagsbil" - hadde jeg slått til på sekundet. "Her kan vi legge ut morsomme, stilige, idiotiske mm. annonser fra Finn.no" Endret 30. mars 2009 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null Dette her er nok norges best bevarte M3. Ser mye bedre ut i virkeligheten. Denne har virkelig fått pleien den fortjener. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...ll&tot=null Dette her er nok norges best bevarte M3. Ser mye bedre ut i virkeligheten. Denne har virkelig fått pleien den fortjener. husker for en stund siden hvor jeg så en e30 m3 i samme prisklasse, var sykt strøken. så ut som den var lagret ny helt til nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Eieren av denne bilen er helt utrolig nøye. For vårrengjøring så peller han av lister, emblemer, hjul osv for å nøye vaske enhver krik og krok. Mannen fikk jo til og med undersiden av bilen lakkert rød etter han kjøpte den. Finnes ingenting på den bilen som ikke er strøken. Litt som hans forrige bil Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvordan kan den bilen der være verdt 325 tusen kroner? Someone tell me! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Det er en klassiker, type STRØKEN. Sånt synker ikke i pris. Ting er verdt det folk vil og kan gi for de, derfor har vi slike priser. Vi kan ikke sitte og regne materialkostnader, for det er ikke sånn det fungerer. Endret 30. mars 2009 av fredrik Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Greit det ikke er slik det fungerer. Men i mine øyne er det drøyt å gi så mye penger for en gammel bil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Litt det samme som at jo eldre et maleri blir, jo mindre er det verdt? Eller gamle møbler? Gammel musikk er rimelig drit det og. For ikke å snakke om vin. Endret 30. mars 2009 av fredrik Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå hadde ikke jeg betalt mer for verken ett gammelt møbel eller maleri enn jeg hadde gjort for en gammel bil (klassikere går utenfor her). Vi mennesker er ekstremt gode til og sette en pris som er helt på jordet. Hva får ett bildet til og koste si 300 millioner? Jo mange som vil ha det og de har råd til det. verdien på bildet er fiktiv og ikke reel. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ting er verdt det markedet er villig til å betale. At det er folk som er villig til å betale 300 millioner for et gammelt maleri, gjør at maleriet er verdt 300 millioner. Det kan forsåvidt sammenlignes med penger. En tusenlapp er ikke verdt 1000 kroner, i materialer og trykk, men den er verdt tusen kroner så lenge Den Norske Bank garanterer for verdien. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Skulle vi tatt reelle verdier for varene, så hadde alle varer i butikken vært fra FirstPrice. Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvordan kan den bilen der være verdt 325 tusen kroner? Someone tell me! En bils verdi er ikke synonymt med annonsert pris på finn... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Men verdien på den bilen kan glatt havne rundt samme sum. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tror folk kunne funnet på å betale enda mer også, for å være ærlig. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det som gjør bilen dyr, er at det er en meget spesiell og historisk bil. Det var den aller første BMW M3 og er kjent for sine suverene kjøreegenskaper. Det ble laget et få antall av disse bilene og en god del av dem er kjørt ihjel, så markedet er villig til å gi store summer for de gjennværende bilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå