Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den F1-bilen er vel gamlebilen til han Norgeskatalogen-Gunnar.. Interessant sak :)

For en del år siden ble vingen bak ødelagt mens bilen stod utstilt på Gatebil, en bil trillet på den (eieren hadde glemt å sette bilen i gir ved parkering..)

Ny vinge var ikke gratis husker jeg, det gikk en god del kroner der.

Lenke til kommentar

Avstand er da aldri noen hindring når det gjelder bilkjøp.

Kan du forsåvidt si. Hvis det gjelder bil man bare MÅ ha. Denne var kanskje mer "skulle vært morro å eid" for min del :)

Kanskje vært enda mer fristende med modellen med 3,5 liter V8

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at det av og til er noe man bør ta med i beregningen. Særlig når bilen det er snakk om er av engelsk fabrikat og fra 70-tallet.

Om man først finner drømmebilen burde det da være mulig å leie seg en tilhenger en dag eller to, men det er kanskje best at engelske biler får stå i fred så ikke flere deler løsner :wee:

Endret av ⅵdar
Lenke til kommentar

Avstand er da aldri noen hindring når det gjelder bilkjøp.

Kan du forsåvidt si. Hvis det gjelder bil man bare MÅ ha. Denne var kanskje mer "skulle vært morro å eid" for min del :)

Kanskje vært enda mer fristende med modellen med 3,5 liter V8

Engelsk bil med puslete amerikansk V8.. Det skal jeg stå over kjenner jeg.

Jeg vil påstå at det av og til er noe man bør ta med i beregningen. Særlig når bilen det er snakk om er av engelsk fabrikat og fra 70-tallet.

Om man først finner drømmebilen burde det da være mulig å leie seg en tilhenger en dag eller to, men det er kanskje best at engelske biler får stå i fred så ikke flere deler løsner :wee:

Sånt har man da egen bilhenger til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...