Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så han skiftet olje for 10 000km siden, da er det jo snart på tide å skifte igjen.. Lurer på hvor langt han kjørte på samme olje før han skiftet på 248 000.. En av grunnene til at jeg aldri ville vurdert VW er at det er så folkelige biler at 90% av de som kjører de ikke aner hva vedlikehold er.
Det er vel en grunn til at nesten alt jeg har sittet på med av gamle Golfer eller Pasater er nær døden allerede ved ca 200 000km.

Eller er det kvaliteten på VW generelt som er ræv? :tease:

Lenke til kommentar

Så han skiftet olje for 10 000km siden, da er det jo snart på tide å skifte igjen.. Lurer på hvor langt han kjørte på samme olje før han skiftet på 248 000.. En av grunnene til at jeg aldri ville vurdert VW er at det er så folkelige biler at 90% av de som kjører de ikke aner hva vedlikehold er.

Det er vel en grunn til at nesten alt jeg har sittet på med av gamle Golfer eller Pasater er nær døden allerede ved ca 200 000km.

Hva faen skal du ha en bil som har gått 200k etter? Liker du utfisa stoler?

Lenke til kommentar

Har bare en ting å si her, begynte akkurat på gamlejobben igjen med å kjøre pizza og de hadde fremdeles de samme caddyene som før. Ene har passert 230k nå, og det er 230k HARDE km, syntes det var imponerende jeg :p

Lenke til kommentar

Hva faen skal du ha en bil som har gått 200k etter? Liker du utfisa stoler?

Vel, min forrige bil hadde gått 350k da jeg kjørte ut, solgte den for 8k faktisk. Kjøpte den da den hadde gått 296k, og jeg kjørte hardt de siste 50k! Har nå en annen av samme type (e36 320i), den har gått 245k, har også kjørt den utrolig hardt de siste 40k, ikke en eneste ulyd i motor. Så 200k er ingen ting om man kjøper riktig type bil. I mine øyne er 200k hvertfall ikke mye :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...