rublings Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Oida, der var det lite gummi. Har sittet i en slik 1-serie og kan konstatere at den ikke akkurat er myk med originale 17" heller. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Håhå, konge! seriøst?, syns du det var konge med de felgene på den? så bare dumt/tåpelig ut syns jeg. liker og store felger men det er en grense på en så liten bil. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Neeeii! Stylet Passat... Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Neeeii! Stylet Passat... Ser ut som fronten har hovnet opp :!: 170 tusen kr er vel litt i overkant for en 12 år gammel bil med smakløs styling og trimmet motor. Prisen er sikkert mye under selvkost, men det må han regne med når han setter på en så stygg styling. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 syns den var dyr, men ellers syns jeg den var kul. vis jeg var 18-20 år og hadde pengene hadde jeg kanskje kjøppt den. er bare en gang i livet du kan ha en sykt stylet bil, ellers ser det dumt ut med en 40 åring i en rånebil Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) I den ser man dum ut om man er atten også, i mine øyne. En ting skal han virkelig ha, det var gjennomført. Endret 16. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skule vært artig å sett interiøret i den. Nedslitte stoffseter, ettermontert CD-spiller fra Biltema og overfylt askebeger, eller full pakke der også? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 I den ser man dum ut om man er atten også, i mine øyne. En ting skal han virkelig ha, det var gjennomført. Men gjennomført pen var den ikke. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva skal han med "roofscoop"? Lufte interiørlyset? Kan ikke si at jeg elsker Audi-front på biler som ikke er Audi heller. Gikk den i Stavanger tidligere forresten? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Den Passaten var jo stilig -bare man hadde plukka av fronten, baken, sideskjørta, lyktene, speilene, spoileren, felgene og det taxiskiltet på taket.. Fargen var egentlig ganske fin. Motoren er også ganske gøyal Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Håhå, konge! seriøst?, syns du det var konge med de felgene på den? så bare dumt/tåpelig ut syns jeg. liker og store felger men det er en grense på en så liten bil. Synes faktisk det var litt kult, ja. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Den Passaten var jo stilig -bare man hadde plukka av fronten, baken, sideskjørta, lyktene, speilene, spoileren, felgene og det taxiskiltet på taket.. Fargen var egentlig ganske fin. Motoren er også ganske gøyal Ja, Passat er ganse fine biler originalt. Fargen er vel standard "rånerblå", samme farge som alle lakkerer 2-er Golfen sin med RS-fangere og M3-skjørt. Motoren er sikkert gøyal. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Stort sett de fleste annonsene fra Haugs bilsalg på finn.no er artige. Fyren er helt total. herregud for en fyr?????? Var innom på hjemmesiden hans og fikk meg en god latter... Dette er vel bare kødd? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 hehe, ja, for folk som vil ha "NAPP" Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 hehe, ja, for folk som vil ha "NAPP" Jeg ble så forelska i den bilen at om jeg hadde hatt den, ville glemt at det fantes noe som heter "damer". Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 hehe, ja, for folk som vil ha "NAPP" Mye rust da gitt! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den Corvetten kan umulig ha blitt kjørt mye! Lenke til kommentar
Illus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Km.stand: 9000 Tjaa.. dersom du ser på nest siste bilde så sier naf testen at den har gått 81372 km ... !? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå