Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-83883

Grom rs200, men hvis selger forventer å bli tatt så pass seriøst at noen langer over 1,8 mill for den bilen bør han få noen til å korrekturlese annonseteksten.

Lenke til kommentar

Grom rs200, men hvis selger forventer å bli tatt så pass seriøst at noen langer over 1,8 mill for den bilen bør han få noen til å korrekturlese annonseteksten.

Jeg stusset litt på dette selv. - "kul bil" ref vekt/hk etc, men er denne ferdig rigget og up-to-date så man kan kjøre løp med den, eller hva er "greia" ?

Hvis ikke så kan jeg aldri se for meg at de får mer enn 1/4 av prisant, og selv da må de finne "rett kjøper"...

Lenke til kommentar

Cabriolet, bare på et veldig lavt nivå :p

Om jeg ikke husker feil så er det bare motoren som står bak bakruta også er det enda en rute mellom motorrommet og cockpiten.

Ellers så er han latterlig sjelden og med skilter, det er de to punktene man betaler for.

Lenke til kommentar

For å si det sånn..

Skulle jeg brukt slike summer på et rent leketøy for gata ville denne bilen blitt vurdert som heftigere enn svært mange andre biler.

Det er rett og slett noe av det mest brutale som er produsert, i tillegg er det en bil som ikke vil synke i verdi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...