Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Muligens, men uansett mye bil for pengene, tatt i betraktning konkurrenter. Eneste som jeg kommer på med lignende årgang er S5. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 https://www.finn.no/...nnkode=41627906 hmm har hanen batt ved førersetet? Virker jo som en parodi-annonse. Uberopphora bimmer, balltre ved førersetet, navn på selger: "kjellan", kunne liksågreit stått "bole-ole" hadde virket like tillitsvekkende. 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Muligens, men uansett mye bil for pengene Denne virket enda billigere, haha. http://www.finn.no/finn/car/import/object?finnkode=42563203 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Denne virket enda billigere, haha. http://www.finn.no/f...nnkode=42563203 "Bilen selges for EUR 35.000,- eller NOK 275.000,- slik den står i Altea, Spania. Import til Norge må evt. gjøres av kjøper. Alle kostnader og avgifter ved import til Norge kommer i tillegg til kjøpsprisen." Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Cruisekontroll med hastighetsbegrensning er jo ikke uvanlig. Jeg vet at både Peugeot og Mercedes har en funksjon der man kan "låse" hastigheten på f. eks 80km/t og uansett hvor hardt man trykker inn gasspedalen så vil ikke bilen gå raskere enn dette. Sikkert kjekt å ha om man er litt trøtt og har hjemlengsel, men samtidig er redd for bøter ;-) Mulig det er noe sånt han sikter til. Alle slike typer cruisecontrol med hastighetsbegrensning har vel en kickdown-funksjon for å koble den ut.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Du kan jo prøve å sende den gjennom importkalkulatoren og se hva den ender på.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Alle slike typer cruisecontrol med hastighetsbegrensning har vel en kickdown-funksjon for å koble den ut.. Det er godt mulig. Jeg satt bare å lekte meg litt med funksjonene og fant ganske raskt ut at jeg ikke var fan av den type cruisecontroll så jeg skrudde det av rimelig raskt uten å eksperimentere noe særlig mer. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg bruker limit ganske mye på min bil, er fantastisk i disse atk-strekningsmålingene. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det er godt mulig. Jeg satt bare å lekte meg litt med funksjonene og fant ganske raskt ut at jeg ikke var fan av den type cruisecontroll så jeg skrudde det av rimelig raskt uten å eksperimentere noe særlig mer. Dere misforstår limit-funksjonen fullstendig - det er ment som en kjerringbrems. Hvis kona absolutt må låne din bil, aktiverer du denne først. Hun vet ikke hvordan hun skrur den av. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Fikk lånt meg en Golf med 140hk bensin sylinderkutt, DSG, lane assist og adaptiv cruisecontrol. Det er en gullkombo - tror jammen Passaten får konkurranse når den skal byttes ut hvis Golf stasjonsvogn. Flytter seg helt greit til å være så billig.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42069707 Ja takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Bare jeg som helst vil ha en helt urørt bil, særlig når det gjelder 200SX? Frykter noen jallaløsninger når man åpner panseret. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Dere misforstår limit-funksjonen fullstendig - det er ment som en kjerringbrems. Hvis kona absolutt må låne din bil, aktiverer du denne først. Hun vet ikke hvordan hun skrur den av. Bare sørg for at den er deaktivert på leasingbilene på jobben. Fy flate, jeg er lei av å få telefoner av hysteriske kvinnemennesker som ikke får bilen over 40. Du vet dog at det ikke lover godt når du må holde en fellesleksjon for dine medarbeidere i hvordan de får start på en bil med startknapp... Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 http://www.finn.no/f...nnkode=42232461 Hadde jeg hatt 9,2 millioner, hadde jeg nok ikke brukt det på den der. Haha. Håper vedkommende som kjøpte bilen fikk prutet ned prisen litt.... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) http://www.finn.no/f...nnkode=42546368 Har aldri sett bedre eller mer detaljerte bilder enn den annonsen! Edit: greit nok at bilen ikke er levert enda, men hallo..? Endret 2. juli 2013 av SvennAndre Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Bare sørg for at den er deaktivert på leasingbilene på jobben. Fy flate, jeg er lei av å få telefoner av hysteriske kvinnemennesker som ikke får bilen over 40. Du vet dog at det ikke lover godt når du må holde en fellesleksjon for dine medarbeidere i hvordan de får start på en bil med startknapp... True story: første gangen jeg skulle starte RS4'en så var jeg hundre prosent sikker på at hele tenningsmekanismen var fucka. Fikk dratt den rundt til tenninga var på, men ikke lenger. Jeg banna et par ganger inni meg, fly forbanna på generell tysk mekanikk osv og så så jeg startknappen som må trykkes inn når tenninga er på.. Genious. Speaking of: fint eksemplar til salgs hos Autostrada - løp og kjøp Endret 2. juli 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Bare jeg som helst vil ha en helt urørt bil, særlig når det gjelder 200SX? Frykter noen jallaløsninger når man åpner panseret. Åpner heller panseret og ser etter jallaløsninger før jeg eventuelt kjøper den 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Mange av disse løsningene ser man jo ikke, før man skrur motoren i atomer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå