Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han med 700hk, har nok vært igjennom et par motorer ja.

Kan ikke uttale meg om RB motorene, da jeg ikke har så mye kunnskap om de, men RB26DETT visstnok holde 400-500 hk. Som sagt, er jeg ikke så fan av V8ere, med mindre de sitter i en amerikaner :p

RB26DETT holder relativt lett 500hk med orginale turboer og litt over 1 bar, det betyr fortsatt ikke at den ikke er dyrere og vedlikeholde i en driftebil enn en LS ;)

 

Er en grunn til at for eks. disse karene, ga opp og få masse hester ut av den Tomei-tunede RB'en til fordel for en nascar V8'er med 900hk N/A

http://www.speedhunters.com/2011/07/car_spotlight_gt_gt_not_your_average_skyline/

 

I gatebiler synes jeg folk skal beholde orginalmotorene stort sett, og evt. holde det i familien når det kommer til swaps, men i ting som kun skal herjes med på bane synes jeg det skal være lov og gjøre hva faen man vil. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har stygge planer om en 2 liter closed deck subaru blokk som fint kan klare 700 hk safe, pusher man opp mot 900 er det tudelu sylindervegger.

Men å legge meg på 700 hadde vært moro, også putte det i en gammal legacy :D

Stemmer for en Subaru Leone :p

 

RB26DETT holder relativt lett 500hk med orginale turboer og litt over 1 bar, det betyr fortsatt ikke at den ikke er dyrere og vedlikeholde i en driftebil enn en LS

Er en grunn til at for eks. disse karene, ga opp og få masse hester ut av den Tomei-tunede RB'en til fordel for en nascar V8'er med 900hk N/A

http://www.speedhunt...verage_skyline/

I gatebiler synes jeg folk skal beholde orginalmotorene stort sett, og evt. holde det i familien når det kommer til swaps, men i ting som kun skal herjes med på bane synes jeg det skal være lov og gjøre hva faen man vil.

 

Skjønner hvorfor folk bruker V8. Og at de kan gjøre hva de vil er jeg helt for, er ikke jeg som har betalt for bilene deres, synes bare at det blir litt teit ;)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...