Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Siden han nevner at han har ettermontert lyspærer tviler jeg sterkt på at han glemmer å nevne ettermontert nivåregulering. Han skriver også at han har montert justerbart senkesett så da er sjansen minimal.

Finnes justerbare coiloverset til E90 som kommer med mulighet til nivåregulering fra liten pc i bilen eller app på mobiltelefon, H&R har dog ikke kommet med dette så du har jo forsåvidt rett.

 

Når det er sagt er det ikke store jobben å skru opp coiloverene når vinteren nærmer seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.finn.no/f...ANISATION_CLICK

Er det bare meg eller er denne veldig dyr?

Ikke noe toppmodell i utgangspunktet og faktisk bortimot 9 år gammel.

 

Svindyre felger, senk og styling er jo heller ikke grunnlag til å heve prisen, gått lite, ok men det er jo også alt.

 

Edit:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41482863

Når man får en som er gått 50 000km mindre, 3 år nyere hos forhandler til 40 000,- mindre må det jo være noe som skurrer. kommer langt når det kommer til felger, senk og styling for de 40 lappene.

 

Noen forhandlere må jo anta at kundene dems er idioter?

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Firmaet det reklameres for på panseret driver med ettermontering av luftfjæring, så det er ikke utenkelig at den har noe slikt montert.

 

Ja, jeg vet det. Det er ikke ikke nivåregulering på denne bilen allikevel. Ser du på historikken av i ihjel-hora biler den sjappa der har solgt så kan jeg garantere at det hadde blitt nevnt i annonsen at den hadde hatt luftfjæring. De hadde vel lagt på 70.000,- på prisen for det også.

 

Denne bilen har et helt vanlig senkesett, ikke nivåregulering. Han har krysset av et kryss for mye, enkelt og greit.

 

Finnes justerbare coiloverset til E90 som kommer med mulighet til nivåregulering fra liten pc i bilen eller app på mobiltelefon, H&R har dog ikke kommet med dette så du har jo forsåvidt rett.

 

Når det er sagt er det ikke store jobben å skru opp coiloverene når vinteren nærmer seg.

 

Det har ingenting med hvor lett det er å justere et senkesett å gjøre. Bilen har IKKE nivåregulering. Nivåregulering er automatisk regulering av høyden bak etter last.

Lenke til kommentar

Det har ingenting med hvor lett det er å justere et senkesett å gjøre. Bilen har IKKE nivåregulering. Nivåregulering er automatisk regulering av høyden bak etter last.

 

Nå kan man ha nivåregulering foran og. :)

Jeg har luftfjæring med nivåregulering på alle 4 hjul.

Lenke til kommentar

Nå kan man ha nivåregulering foran og. :)

Jeg har luftfjæring med nivåregulering på alle 4 hjul.

 

Jeg har aldri påstått noe annet enn at 3-serie ikke har nivåregulering og at den diskuterte annonsen er feil. Nivåregulering i BMW-verden blir først aktuelt på 5-serien og da kun på bakaksel.

 

Jeg har ikke uttalt meg om noe utover det, så jeg skjønner ikke helt sammenhengen med at du forteller meg hva din bil har. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så mye å diskutere? 3-serie har ikke nivåregulering, enkelt og greit.

Endret av Kent Touch This
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...