Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hva slags nivåregulering har den da? 3-serie har ikke nivåregulering. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 3-serie har ikke nivåregulering. I følge annonsen har den det. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 I følge annonsen har den det. Da er annonsen feil. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Enten det, ellers har den nivåregulering.. Det ER mulig å ettermontere slikt. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Enten det, ellers har den nivåregulering.. Det ER mulig å ettermontere slikt. Siden han nevner at han har ettermontert lyspærer tviler jeg sterkt på at han glemmer å nevne ettermontert nivåregulering. Han skriver også at han har montert justerbart senkesett så da er sjansen minimal. Endret 7. mai 2013 av Kent Touch This Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jiiz. Kiss and make up! Synes denne var stilig: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41401223 Dog, dyr. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jiiz. Kiss and make up! ? Synes denne var stilig: http://www.finn.no/f...nnkode=41401223Dog, dyr. Stilig med det dritet han har hengende fra speilet og Wunderbaumene mellom setene. Djees. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Siden han nevner at han har ettermontert lyspærer tviler jeg sterkt på at han glemmer å nevne ettermontert nivåregulering. Han skriver også at han har montert justerbart senkesett så da er sjansen minimal. Manuell nivåregulering da Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Manuell nivåregulering da Nei. Nivåregulering i denne sammenhengen har med last å gjøre, ikke et ettermontert senkesett som kan høydejusteres. Du kan lese mer om det her. http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/5series/touring/2007/allfacts/engine/airsuspension.html Endret 7. mai 2013 av Kent Touch This 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det er jo fakta....? nei det er det ikke! Jeg kjører ikke sånn så bare jekk deg ned! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 nei det er det ikke! Jeg kjører ikke sånn så bare jekk deg ned! Joda, du kjører sånn. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Vanskelig å se det når man gjør det selv vettu. Endret 7. mai 2013 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Pass på, nå kommer snart balltreet. 7 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Nei. Nivåregulering i denne sammenhengen har med last å gjøre, ikke et ettermontert senkesett som kan høydejusteres. Du kan lese mer om det her. http://www.bmw.no/no...suspension.html Stemmer! Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Snurredåse apekatter!! skal kaste noen peanøtter ut vinduet neste gang jeg ser dere Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Snurredåse apekatter!! skal kaste noen peanøtter ut vinduet neste gang jeg ser dere Pass på at du gjør det fort, med avstanden du holder til foranliggende biler må du reagere lynraskt om du skal rekke å bremse. 3 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Stilig med det dritet han har hengende fra speilet og Wunderbaumene mellom setene. Djees. Oi, det er jo fastsveiset i karosseriet, så bilen er ubrukelig med det. Og jaggu er ikke bilen skitten også. jævla drit, liksom. hehe Svært så negative og "kampinnstilte" folk skal være idag. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jiiz. Kiss and make up! Synes denne var stilig: http://www.finn.no/f...nnkode=41401223 Dog, dyr. Begynte først å lure på om han hadde lakkert en hund på siden, før jeg oppdaget at det var et speilbilde. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 kan ikke la en slik ignorant søplekommentar passere. Skulle hatt en runde med balltreet så tenker jeg du hadde jekka ned på generaliseringa di Der traff du spikeren på hodet med eksemplarisk auda sjoffør, du er typen som har balltre liggende i bilen, slik at du kommer ut på topp da mannen før deg har fått nok av deg og slenger ut en kommentar om at du kanskje skal låne litt vaselin siden du liker så godt og kjøre i ræva hans. Er forresten 24 år og kjører alfa, bilen for kun gubber over 50.. Så ikke all generalisering stemmer 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Pass på at du gjør det fort, med avstanden du holder til foranliggende biler må du reagere lynraskt om du skal rekke å bremse. Tviler på det blir noe problem, det er vel faren hans som kjører. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå