Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kjempefornøyd med bilen jeg eier per dags dato, men etter å ha sett Transporter filmene har jeg vært totalt forelsket i Audi A8 og da spesielt den lange versjonen med V8 4.2 liters diesel motor på 326 hester. Dette har lenge vært en drømmebil og forhåpentligvis vil jeg kunne eie en om ikke så alt for lenge :)

 

Bildene er fra finn.no:

89_2075627213_xl.jpg

89_1319347069_xl.jpg

Lenke til kommentar

Er kjempefornøyd med bilen jeg eier per dags dato, men etter å ha sett Transporter filmene har jeg vært totalt forelsket i Audi A8 og da spesielt den lange versjonen med V8 4.2 liters diesel motor på 326 hester. Dette har lenge vært en drømmebil og forhåpentligvis vil jeg kunne eie en om ikke så alt for lenge :)

 

Bildene er fra finn.no:

89_2075627213_xl.jpg

89_1319347069_xl.jpg

Tabbet deg ut her!

Lenke til kommentar

Han hentet de fra en annonse der de var slik, så det var vel ingen som tabbet seg ut

 

Stemmer. Eier ikke bildene og har heller ikke redigert dem på noen måte :)

 

Det er vel S8 transporteren kjører? De har rast i pris i det siste.

 

Det ble også brukt en 4.2 diesel og en W12 versjon i en av filmene. De har alle rast mye i pris ja. Nå får man en i strøken tilstand til rett over 600K. Mye penger, men med tanke på at de aller fleste lå godt over 1.mill når de var ny og at de fortsatt den dag idag er regnet som kraftige luksusbiler i en klasse for seg, så er det ikke så verst i mine øyne :)

Endret av San22_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...