Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også tror jeg chiping av diesel-biler er litt oppskrytt, og markedsført veldig aggressivt slik at folk tror det er mye bedre enn hva det faktisk er. Som fks: Vi prøvde å "dragrace" med og uten chip på bilen hans; og det var nesten ingen forskjell. Men da jeg hadde en Audi TT 225HK (Bensin) mk1 i fjor, merket jeg EKSTREMT stor forskjell på chip og ikke chip, var som en helt annen motor med chip. Slik føltes det ikke ut på diesel-BMW'en hans dessverre :(

(Det samme med min fars Tiguan 140hk 2.0 TDI. Merket ikke forskjell fra før og etter)

Du må skille på chipping og ECU reflash. Chipping av nyere biler er oppskrytt, ECU reflash har dokumenterte fordeler.
Lenke til kommentar

Han har for eksempel vært delaktig i et prosjekt med elektiske postbiler. Problemet er at de måtte installere et dieselaggregat i hver bil for å varme dem opp om vinteren, så de ble ikke så miljøvennlige likevel .. :D Tror Posten må ta sin del av skylda for den fadesen.

http://www.arngren.net/jeep.html

Men ja, jeg tror mannen kunne mangedoblet omsetningen hvis han hyret inn noen kompetente til å drifte nettsiden sin.

Skroget er av Glassfiber, hvilket gjør det meget lett

å reparere små-skader selv ( En box maling i riktig farge, følger med ).

:rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

1000 km på 6 år! Det gir en gjennomsnittlig kjørelengde på 16.7 mil i året. Må jo jo være en drømmebil for en sv fantast

Egentlig ikke. Et sted går grensen, til og med for oss SV'ere :p

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Ford valgte forhjulstrekk på den bilen. Ford C1-platformen er allerede designet for firehjulstrekk. Idiotisk trekk av Ford. 300 hk på forhjula, hurra for torque steering og hjulspinn!

Veldig synd, for den har en kanon motor og ser fantastisk rå ut!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...