Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke feillakkering. De aller fleste biler har en eller annen grad av "appelsinhud", med mindre de er slipt ned og polert opp igjen (noe de aller færreste er).

Men skal være enig i at lyset og vinkelen bildet ble tatt i var særs uheldig! :)

Jeg hadde ikke godtatt det. Har hatt noen nye biler men aldri noen med slike skavanker.

Lenke til kommentar

Alderen på bilen spiller jo ingen rolle. Alle biler er slik, stort sett. :) Men du ser det ikke før du kommer tett inntil.

Se refleksjonene i lakken på denne (åpne bildene i fullstørrelse). En original 2007-mod E92 BMW 320 Coupe som jeg eide. http://imgur.com/a/V4di5

Samme "problem" som på GT86-en. Tenk det hvor "jævlig" det er når du står 10-20cm fra og knipser bilde?? :)

EDIT:

Enda et bilde som det vises litt bedre på: http://i.imgur.com/z0WfGb9.jpg

Endret av Klykken-
Lenke til kommentar

325D som er detunet. Samme med nye 1-serien óg, 116d, 118d og 120d er samme motor med samme innmat. Vanvittig økning (116 til 180 PS) om du chipper en 116d.

Er du sikker på at du vet hva du snakker om?

Fordi jeg og en kompis har testet ut dette. Han har en 318D E90 (Med chip) og jeg har en 320D E92 (Uten chip). Min var "klart" raskere enn han sin.

Vi testet flere "dragrace", så dommen var ganske klar fra våres side: det er likt motor-volum(2.0 Liter), ja. Men det er noe mer som skiller dem enn "detuning". Ikke vet jeg.

Også tror jeg chiping av diesel-biler er litt oppskrytt, og markedsført veldig aggressivt slik at folk tror det er mye bedre enn hva det faktisk er. Som fks: Vi prøvde å "dragrace" med og uten chip på bilen hans; og det var nesten ingen forskjell. Men da jeg hadde en Audi TT 225HK (Bensin) mk1 i fjor, merket jeg EKSTREMT stor forskjell på chip og ikke chip, var som en helt annen motor med chip. Slik føltes det ikke ut på diesel-BMW'en hans dessverre :(

(Det samme med min fars Tiguan 140hk 2.0 TDI. Merket ikke forskjell fra før og etter)

Jeg har ikke peiling på hvordan dette fungerer i det heletatt. Jeg er ingen mekaniker eller ingeniør. Men jeg snakker bare fra erfaring jeg har hatt med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...