Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til sammenligning så koster en 2013 Chevrolet Corvette ZR1 med 638hp snaue 100-110tusen dollar i usa. Ca det samme som den 320`n der koster i Norge.

Man får jo lyst til å kvele noen litt høyere oppe i systemet når man vet sånt! :)

Ikke direkte sammenlignbart, men det sier mye om prisene her i landet.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Til sammenligning så koster en 2013 Chevrolet Corvette ZR1 med 638hp snaue 100-110tusen dollar i usa. Ca det samme som den 320`n der koster i Norge.

Man får jo lyst til å kvele noen litt høyere oppe i systemet når man vet sånt! :)

Ikke direkte sammenlignbart, men det sier mye om prisene her i landet.

Trenger ikke reise til statene for slike sammenligninger. Samboeren (svensk) sin bror kjøpte seg akkurat en Evo9 for 140.000

Lenke til kommentar

Dyrt for m-pakken og 4wd :O

Nei gi meg heller en vogn med manuell kasse og samme motor til 260 000,- mindre ;)

http://www.finn.no/f...nnkode=38260610

Mangler bare en liten leppe, ett coilover sett og ett sett med 19/35/245 19/35/275 m6 felger så hadde han plutselig sett passelig bøs ut og. :p

Kan vel ikke være helt frisk hvis du kjøper en slik bil med manuell kasse! (manuell det var slikt de brukte på 50 tallet)

Lenke til kommentar

Dyrt for m-pakken og 4wd :O

Nei gi meg heller en vogn med manuell kasse og samme motor til 260 000,- mindre ;)

http://www.finn.no/f...nnkode=38260610

Mangler bare en liten leppe, ett coilover sett og ett sett med 19/35/245 19/35/275 m6 felger så hadde han plutselig sett passelig bøs ut og. :p

Smaken som baken. Denne var jo helt standard... Mangler så og si alt av utstyr, og var det jeg vil påstå en typisk norsk gubbeutgave av bilen. Senk og alt det der hobbytullet man uoriginalt påfører bilen for egen hånd gjør den bare mindre attraktiv på markedet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Liker best å bestemme selv om og når jeg når jeg vil gire opp og ned. ratt-giring går til nød men da skal han fungere kjappere enn det hadde tatt meg å gire manuelt med clutch.

Håper du å få premie da siden du er så flink til å gire kjapt med veteranbilen din?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...