Klykken- Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=37975961 Knallfin bil! Stygt ratt, bare. Og muligens litt shabby seter. Men fargen, felgene og totalinntrykket var himmelsk! 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Dyrt for m-pakken og 4wd :O Nei gi meg heller en vogn med manuell kasse og samme motor til 260 000,- mindre http://www.finn.no/f...nnkode=38260610 Mangler bare en liten leppe, ett coilover sett og ett sett med 19/35/245 19/35/275 m6 felger så hadde han plutselig sett passelig bøs ut og. Endret 4. januar 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Til sammenligning så koster en 2013 Chevrolet Corvette ZR1 med 638hp snaue 100-110tusen dollar i usa. Ca det samme som den 320`n der koster i Norge. Man får jo lyst til å kvele noen litt høyere oppe i systemet når man vet sånt! Ikke direkte sammenlignbart, men det sier mye om prisene her i landet. Endret 4. januar 2013 av Kjetil_90 6 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Til sammenligning så koster en 2013 Chevrolet Corvette ZR1 med 638hp snaue 100-110tusen dollar i usa. Ca det samme som den 320`n der koster i Norge. Man får jo lyst til å kvele noen litt høyere oppe i systemet når man vet sånt! Ikke direkte sammenlignbart, men det sier mye om prisene her i landet. Trenger ikke reise til statene for slike sammenligninger. Samboeren (svensk) sin bror kjøpte seg akkurat en Evo9 for 140.000 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Dyrt for m-pakken og 4wd :O Nei gi meg heller en vogn med manuell kasse og samme motor til 260 000,- mindre http://www.finn.no/f...nnkode=38260610 Mangler bare en liten leppe, ett coilover sett og ett sett med 19/35/245 19/35/275 m6 felger så hadde han plutselig sett passelig bøs ut og. Kan vel ikke være helt frisk hvis du kjøper en slik bil med manuell kasse! (manuell det var slikt de brukte på 50 tallet) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Kan vel ikke være helt frisk hvis du kjøper en slik bil med manuell kasse! (manuell det var slikt de brukte på 50 tallet) Hah den 6 girs manuelle kassen den kommer med er himmelsk. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 8-trinns automat er ikke dum den heller.. Får du sport'n har du den perfekte komboen 2 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 8-trinnskassen som sitter i diverse BMWer er utvilsomt den beste tradisjonelle automatkassa jeg har kjørt - til og med bedre enn en del dobbeltclutch-kasser. Likevel, jeg ville hatt mauell. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg gidder ikke annet enn å si se på bildet mitt så har dere min mening i den evige automat/manuell diskusjonen. 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Dyrt for m-pakken og 4wd :O Nei gi meg heller en vogn med manuell kasse og samme motor til 260 000,- mindre http://www.finn.no/f...nnkode=38260610 Mangler bare en liten leppe, ett coilover sett og ett sett med 19/35/245 19/35/275 m6 felger så hadde han plutselig sett passelig bøs ut og. Smaken som baken. Denne var jo helt standard... Mangler så og si alt av utstyr, og var det jeg vil påstå en typisk norsk gubbeutgave av bilen. Senk og alt det der hobbytullet man uoriginalt påfører bilen for egen hånd gjør den bare mindre attraktiv på markedet. 2 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg gidder ikke annet enn å si se på bildet mitt så har dere min mening i den evige automat/manuell diskusjonen. Hmm, veteranbil! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hmm, veteranbil! Når ble en STI med 6 trinns girkasse veteranbil? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Når ble en STI med 6 trinns girkasse veteranbil? Hmm, moderne biler har ikke 3 pedaler, kun 2! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Modern retards like to think so 5 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Om du er et kvinnfolk eller over 70 er kanskje to pedaler det beste og mest "moderne", ja. Endret 6. januar 2013 av Vertical^ 4 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hmm, moderne biler har ikke 3 pedaler, kun 2! barnslig... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Liker best å bestemme selv om og når jeg når jeg vil gire opp og ned. ratt-giring går til nød men da skal han fungere kjappere enn det hadde tatt meg å gire manuelt med clutch. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Liker best å bestemme selv om og når jeg når jeg vil gire opp og ned. ratt-giring går til nød men da skal han fungere kjappere enn det hadde tatt meg å gire manuelt med clutch. Helt enig, dog jeg ville heller hatt en sekvensiell stikke enn rattgir, 1 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Liker best å bestemme selv om og når jeg når jeg vil gire opp og ned. ratt-giring går til nød men da skal han fungere kjappere enn det hadde tatt meg å gire manuelt med clutch. Håper du å få premie da siden du er så flink til å gire kjapt med veteranbilen din? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå